  • 1. Data: 2009-05-07 09:09:37
    Temat: Co mi tak obgryza drzewa
    Od: "jowar" <k...@p...onet.pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1f7f8b77afd13fd
    .html

    Co tak potrafi obgryzc drzewa i co to jest ?

  • 2. Data: 2009-05-07 14:38:18
    Temat: Re: Co mi tak obgryza drzewa
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gtu8n5$785$1@atlantis.news.neostrada.pl jowar
    <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1f7f8b77afd13fd
    .html

    > Co tak potrafi obgryzc drzewa i co to jest ?

    Hejka. Wyszukiwarka twoim przyjacielem. :-)

    "Kłopotliwe jest również ratowanie drzew uszkodzonych przez myszy polne i
    norniki, gdyż ogryziona zostaje kora na szyjce korzeniowej u podstawy pnia.
    Z reguły o powstałym uszkodzeniu dowiadujemy się dopiero wówczas, gdy drzewo
    zaczyna zasychać, a wtedy na ratunek jest już za późno. Praktycznie nie do
    uratowania są też drzewa uszkodzone przez karczowniki. Niszczą one drobne
    korzenie i ogryzają korę na grubszych korzeniach, co prowadzi do zamierania
    drzew."
    Pozdrawiam zgryźliwie Ja...cki

  • 3. Data: 2009-05-07 17:59:31
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1f7f8b77afd13fd
    .html

    > Co tak potrafi obgryzc drzewa i co to jest ?

    Nu zajc pagadi.

    Pozdrawiam bajkowo