  • 1. Data: 2009-05-06 16:41:06
    Temat: Kwitnący krzew
    Od: medea <e...@p...fm>

    Masowo pięknie kwitną w ogrodach obecnie takie krzewy:

    http://img135.imageshack.us/my.php?image=kwitncykrze
    w.jpg

    tutaj zbliżenie:

    http://img360.imageshack.us/my.php?image=kwitncykrze
    w1.jpg

    Co to za krzew? Bardzo bym chciała go posadzić u siebie.

    Ewa

  • 2. Data: 2009-05-06 16:45:50
    Temat: Re: Kwitnący krzew
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    medea pisze:
    > Masowo pięknie kwitną w ogrodach obecnie takie krzewy:

    Już kwitną?
    W Wielkopolsce dopiero mają pączki.

    > Co to za krzew? Bardzo bym chciała go posadzić u siebie.

    Kalina koralowa, czyli buldeneż, czyli 'Boule de Neige'.
    --
    Basia

  • 3. Data: 2009-05-06 17:25:04
    Od: medea <e...@p...fm>

    Bbjk pisze:

    > Już kwitną?
    > W Wielkopolsce dopiero mają pączki.

    U nas wszystko szybciej, Dolny Śląsk to ciepła kraina. :)

    > Kalina koralowa, czyli buldeneż, czyli 'Boule de Neige'.

    O, dzięki Ci! Przyuważyłam ją już w zeszłym roku, ale nijak nie udało mi
    się wytłumaczyć babce w ogrodniczym, o co mi chodzi. To tym razem
    cyknęłam fotkę. :)

    Ewa

  • 4. Data: 2009-05-06 19:55:29
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    medea pisze:

> [...]
    >
    > O, dzięki Ci! Przyuważyłam ją już w zeszłym roku, ale nijak nie udało mi
    > się wytłumaczyć babce w ogrodniczym, o co mi chodzi. To tym razem

    Masz małe dzieci? Uważaj bo trująca.
    --
    pozdr. Jerzy

  • 5. Data: 2009-05-06 20:12:01
    Od: medea <e...@p...fm>

    JerzyN pisze:

    > Masz małe dzieci? Uważaj bo trująca.

    O, cenna informacja.
    Trujące kwiaty, czy owoce?

    Ewa

  • 6. Data: 2009-05-06 21:03:55
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    medea pisze:

    > O, cenna informacja.
    > Trujące kwiaty, czy owoce?

    Całość.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 7. Data: 2009-05-06 21:17:09
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Całość.

    Informacja bezwartościowa.Ludzkie dzieci nie żrą krzaków,zwłaszcza w całości.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 8. Data: 2009-05-06 22:46:49
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Informacja bezwartościowa.Ludzkie dzieci nie żrą krzaków,zwłaszcza w
    całości.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Nie byłbym pewny, a to listek do buzi, a to kwiatek lub owoc jeśli ładny...

  • 9. Data: 2009-05-07 05:57:54
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > całości.
    >
    > Nie byłbym pewny, a to listek do buzi, a to kwiatek lub owoc jeśli ładny...

    Co jakiś czas wyskakują z krzaków różne srtaszydełka i ostrzegają,że konwalie,
    naparstnice,wawrzynki wyrzucić,bo się można otruć.Agresty głogi,śliwy wywalić,
    bo się można pokłuć.Drzewa przyciąć,bo można zlecieć z wysokości.
    A żadnemu straszakowi nie przyjdzie do głowy,żeby ławkę wyrzucić,momożna
    się ochlać piwskiem.
    mirzan

  • 10. Data: 2009-05-07 06:21:21
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > bo się można pokłuć.Drzewa przyciąć,bo można zlecieć z wysokości.
    > A żadnemu straszakowi nie przyjdzie do głowy,żeby ławkę wyrzucić,momożna

    Dzieci, zwłaszcza małe nieświadomie biorą różne rzeczy do buzi - to takie
    dziecięce badanie świata, Smutno byłoby, gdyby kolejne dziecko z powodu
    ignorancji rodziców straciło życie. A nie zawsze można szybko nauczyć co
    wolno, a czego nie...