  • 11. Data: 2009-05-07 07:16:07
    Temat: Re: Kwitnący krzew
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    mirzan pisze:

    > Informacja bezwartościowa.Ludzkie dzieci nie żrą krzaków,zwłaszcza w całości.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Z własnego doświadczenia - niektóre dzieci jedzą. Nie w całości, ale
    liście i owoce bardzo chętnie.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 12. Data: 2009-05-07 07:16:47
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    Bbjk pisze:

    > Już kwitną?
    > W Wielkopolsce dopiero mają pączki.

    W okolicach W-wy też już kwitną.

    Pozdrawiam
    Bea

  • 13. Data: 2009-05-07 10:42:53
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Z własnego doświadczenia -  niektóre dzieci jedzą. Nie w całości, ale
    > liście i owoce bardzo chętnie.

    Jak znajdziesz takie dziecko,co zje owoc kaliny,to kalinę stawiam.Zwłaszcza jak
    zje owoc kaliny buldeneż,czyli tej z białymi bąblami.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 14. Data: 2009-05-07 11:00:08
    Od: "Zjak" <z...@o...pl>

    Przestańcie pisać takie bzdury o trujących krzewach i roślinach.
    "mirzan" ma rację, wszystko jest trujące, tylko zależy od ilości spożycia.

    A tych co się boją trucizny, zapraszam do obejrzenia zdjęć moich kwiatów, które
    też nie wiem czy są trujące. W sąsiednim wątku jest tego więcej.

    http://zjak.fotosik.pl/albumy/630222.html

    Hippeastrum.........

    Pozdr.

  • 15. Data: 2009-05-07 11:16:25
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Jak znajdziesz takie dziecko,co zje owoc kaliny,to kalinę
    stawiam.Zwłaszcza jak
    > zje owoc kaliny buldeneż,czyli tej z białymi bąblami.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Moje dzieci jadały owoce kaliny koralowej - Maruda zbierała po przemrożeniu,
    zasypywała cukrem...

  • 16. Data: 2009-05-07 11:19:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "mirzan" <l...@o...pl> writes:

    > Jak znajdziesz takie dziecko,co zje owoc kaliny,to kalinę
    > stawiam.Zwłaszcza jak zje owoc kaliny buldeneż,czyli tej z białymi
    > bąblami.

    Polecam do usunięcia z ogrodu wszystkie nw. gatunki:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ro%C5%9Blina_truj%C4%85
    ca

    A jeszcze dochodzą nierodzime...

    8-)

    MJ

  • 17. Data: 2009-05-07 12:16:34
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    Michal Jankowski pisze:

    > A jeszcze dochodzą nierodzime...

    No właśnie i trawnik z tujami też odpada ;-).

    Pozdrawiam,
    Sunnie z dwoma morderczymi cisami pospolitymi(pośrednimi?) "Wojtek" oraz
    miłorzębem i perspektywą dzieci czającą się za rogiem.. ;-)

  • 18. Data: 2009-05-07 12:23:12
    Od: medea <e...@p...fm>

    mirzan pisze:

    > Informacja bezwartościowa.Ludzkie dzieci nie żrą krzaków,zwłaszcza w całości.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Nie zamierzam z tego powodu rezygnować z posadzenia kaliny, a najwyżej
    wzmóc czujność. Chodzi o to, że dziecko może zerwać kwiat albo owoc,
    zwłaszcza że oba ładne, bawić się nimi, a potem ręce trafią do ust.
    Wiem, że od razu dziecko pewnie nie padnie jak po arszeniku, ale jakieś
    skutki chociażby w postaci bólu brzucha, wysypki, mogą się pojawić.
    Dobrze po prostu wiedzieć, co się ma w ogrodzie. :)

    Ewa

  • 19. Data: 2009-05-07 13:07:51
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Michal Jankowski wrote:

    > Polecam do usunięcia z ogrodu wszystkie nw. gatunki:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ro%C5%9Blina_truj%C4%85
    ca

    "chrzan pospolity (Armoracia rusticana) - korzeń"

    Czy autor tego artykułu najadł się szaleju jadowitego (Cicuta virosa)?

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 20. Data: 2009-05-07 13:26:47
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:4a02dd2a$0$21128$9a6e19ea@unlimited.newshosting
    .com...

    > "chrzan pospolity (Armoracia rusticana) - korzeń"
    >
    > Czy autor tego artykułu najadł się szaleju jadowitego (Cicuta virosa)?
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Albo bielunia dziędzieżawy czy blekotu, a może wawrzynka wilczełyko?

    A może jakieś grzybki?