  • 1. Data: 2009-05-08 09:39:48
    Temat: A co w tym roku...
    Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>

    ... wsadziliście do ziemi?
    Ja 2 pigwowce, 4 odmiany róż (1 pnącą, 1 pienną, 2 wielkokwiatowe), modrzew
    i choinkę z zimy (jodełka). No i pomidorki zaraz do pikowania :)

    Pozdrawiam

    Kaja

  • 2. Data: 2009-05-08 21:10:41
    Temat: Re: A co w tym roku...
    Od: i...@g...pl

    On 8 Maj, 11:39, "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> wrote:
    > ... wsadziliście do ziemi?
    > Ja 2 pigwowce, 4 odmiany róż (1 pnącą, 1 pienną, 2 wielkokwiatowe), modrzew
    > i choinkę z zimy (jodełka). No i pomidorki zaraz do pikowania :)

    Kosodrzewina szt 1, rokitnik szt 1, jałowiec sabiński szt 1,
    uzupełnione luki w żywopłocie z żywotników i cyprysików, świerki i
    modrzewie (szt jakieś 50 w sumie) czekają na posadzenie w szpaler, o
    pomidorach to nawet już nie wspomnę - za parę dni sadzę je w tunelu -
    duże już są.

  • 3. Data: 2009-05-08 21:16:04
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Kajetana Kinga napisał:
    > ... wsadziliście do ziemi?
    > Ja 2 pigwowce, 4 odmiany róż (1 pnącą, 1 pienną, 2 wielkokwiatowe),
    > modrzew i choinkę z zimy (jodełka). No i pomidorki zaraz do pikowania :)

    Paluchy bez rękawicy a nie przewidziałam, że prócz korzeni chwasta są
    tam mrówki :-(
    Kupioną dzisiaj sadzonkę różowej Gaury, grusze azjatyckie
    z doniczki i jakąś dziką wiśnię też. Kabaczek, dynia piżmowa i Amazonka
    bo nad pojemnikiem pojawiły sie liścienie a pod- korzenie. W razie czego
    te 3 sztuki okryję.
    Pomidory w ubiegłym roku były małe bo wiosna jakoś bez słońca była. Tym
    razem siane w połowie marca są zdecydowanie za duże. Hartuję je teraz na
    balkonie.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 4. Data: 2009-05-09 07:09:55
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Kajetana Kinga napisał:
    > ... wsadziliście do ziemi?
    > Ja 2 pigwowce, 4 odmiany róż (1 pnącą, 1 pienną, 2 wielkokwiatowe),
    > modrzew i choinkę z zimy (jodełka). No i pomidorki zaraz do pikowania :)

    Wawrzynka wilcze łyko, dyptam jesionolistny (podobno biały) i dwa nowe
    żarnowce, podobno nie żółte, tylko w odcieniach różu. Oczywiście może
    się okazać, że mam drugi różowy dyptam i n-ty żółty żarnowiec ;)
    Z białego agrestu już zrezygnowałam - mam cztery czerwone.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 5. Data: 2009-05-09 07:15:44
    Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ... wsadziliście do ziemi?

    Sporo, ale ja dopiero zaczynam ;-)
    Koreankę - dla jej szyszek.
    Truskawki 6 szt.
    Poziomki 4szt.
    Aronię.
    Jagodę kamczacką ;-)

    Przesadzam także małe krzaczki bzu i ukorzenione pędy winobluszczu.

    Z gałązek przyjął mi się pigwowiec i bez czarny (prawdopodobnie czarny) ;-)

    Pozdrawiam!

    Jacek

  • 6. Data: 2009-05-09 07:35:51
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się okazać, że mam drugi różowy dyptam i n-ty żółty żarnowiec ;)
    > Z białego agrestu już zrezygnowałam - mam cztery czerwone.

    Mam zielone i czerwone agresty - odmian nie pamiętam, te zielone mają
    większe owoce i faktycznie jakby białawe, jeżeli potrzebujesz - zrobię
    odkłady.

  • 7. Data: 2009-05-09 13:30:18
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

    > Oczywiście może
    > się okazać, że mam drugi różowy dyptam i n-ty żółty żarnowiec ;)

    Dyptam biały ma jaśniejsze łodygi i liście niż różowy.
    Różnica jest wyraźnie widoczna.
    Mój biały ma pąki. Skarpetki do łapania nasion są przygotowane :-)
    Różowy żarnowiec jest zdaje się mniej odporny niż żółty.
    Kiedyś siałam, miały być różne kolory. Z tych co pierwsza zimę
    przetrwały - wszystkie żółte. Widziałam u kogoś różowy.
    Może w tym roku uda mi się "po drodze" zastać właściciela to o nasiona
    poproszę.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 8. Data: 2009-05-09 17:27:29
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Barbara Miącz napisał:

    > Dyptam biały ma jaśniejsze łodygi i liście niż różowy.
    > Różnica jest wyraźnie widoczna.

    On jest dużo młodszy i mniejszy. Stary różowy już ma pąki, a maluch
    ma tak z 10 cm wysokości.

> [...]
    > przetrwały - wszystkie żółte. Widziałam u kogoś różowy.
    > Może w tym roku uda mi się "po drodze" zastać właściciela to o nasiona

    Jeżeli ten mój żarnowiec naprawdę jest różowy, to spróbuję złapać
    nasiona. Żółtych wysiało się już całkiem sporo.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 9. Data: 2009-05-09 18:17:59
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > Ja 2 pigwowce, 4 odmiany róż (1 pnącą, 1 pienną, 2 wielkokwiatowe),
    > modrzew i choinkę z zimy (jodełka). No i pomidorki zaraz do pikowania :)

    Jakieś drogie tuje 4 sztuki,
    dwa agresty białe małe niby bezkolcowe niskopiene,
    morwa biała, 3 róże pnące z Leclerca ale jedna padła.
    7 winobluszczy 3-klapowych, 20-ścia bluszczy zwykłych.
    200 sztobrów ligustra ale wygląda na to że padły prawie wszystkie.
    Większość kupuję na alledrogo.
    A jeszcze Akebia z Allederogo ale za to wysoka sadzonka ;)
    Funkie podzieliłem ostrym szpadlem i przesadziłem w rządku ;)

  • 10. Data: 2009-05-09 19:06:24
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 9 Maj, 18:27, Krystyna Chiger <k...@h...pl> wrote:

    > Jeżeli ten mój żarnowiec naprawdę jest różowy, to spróbuję złapać
    > nasiona.

    U sąsiada właśnie kwitnie różowy - tylko wyciągnąć rękę nad metrowej
    wysokości murkiem...

    Wczesnym ranem niemal na czubkach gałązek siedzą wielkie ślimaki -
    wielkości naszych winniczków - i zżerają kwiaty...

    Ania