  • 1. Data: 2009-05-08 14:11:34
    Temat: coś na iglaku -pomocy!!
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    Mam kilkunastoletniego iglaka, rosnie bardzo ładnie.
    I wczoraj zobaczyłam, że na dolnych gałęziach coś "wyrosło" przedziwnego.
    http://zelazny-grudziadz.com/iglak
    Czy to wystarczy mechanicznie usunąć czy jakąś chemią potraktować?
    I co to takiego? wyglada wręcz surrealistycznie...na roślinie...
    Zdjęcie nienajlepsze, ale komórką, nie miałam aparatu...
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 2. Data: 2009-05-08 16:30:57
    Temat: Re: coś na iglaku -pomocy!!
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gu1eij$2e8$1@inews.gazeta.pl Fiora
    <f...@g...pl> napisał(a):

    > Mam kilkunastoletniego iglaka, rosnie bardzo ładnie.

    Hejka. Nawet nie wiesz, co to za gatunek iglaka? Pewnie biedak
    zardzewiał z braku zainteresowania właścicielki. ;-)
    Pozdrawiam rozbrajajaco Ja...cki
    PS A z pośpiechowatością się już uporałaś?

  • 3. Data: 2009-05-08 18:31:04
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zardzewiał z braku zainteresowania właścicielki. ;-)
    > Pozdrawiam rozbrajajaco Ja...cki
    > PS A z pośpiechowatością się już uporałaś?
    O rany - ale mnie nakryłeś - rzeczywiście - mam kilkanaście iglaków - i
    większość znam nazwę - tuje, cis, świerk gnaizdowy, czarna sosna, cyprys - a
    tu rzeczywiście nie jestem pewna - coż, moja pasję są zioła... Ale dbam o
    niego - niedawno podsypałam nawozem i mocno podlałam...
    A z pośpiechowatością juz się uporałam - ale pamięć !!!
    Pozdrawiam laicko i wciąż czekam na poradę
    Fiora>

  • 4. Data: 2009-05-09 08:05:38
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gu1tp9$5h8$1@inews.gazeta.pl Fiora
    <f...@g...pl> napisał(a):

    > ... A z pośpiechowatością juz się uporałam - ale pamięć !!!

    Hejka. Pamięć niestety coraz częściej zawodzi ale byłoby przyjemnie
    wiedzieć, czy moja podpowiedź się przydała.

    > Pozdrawiam laicko i wciąż czekam na poradę

    Siekiera, ognisko. :-(
    Pozdrawiam radykalnie Ja...cki