  • 11. Data: 2009-05-09 19:31:54
    Temat: Re: A co w tym roku...
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

    > Jeżeli ten mój żarnowiec naprawdę jest różowy, to spróbuję złapać
    > nasiona. Żółtych wysiało się już całkiem sporo.

    U mnie tez są siewki żółtego i wzięcie mają ,
    Kwitnący krzak wzbudza zainteresowanie :-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 12. Data: 2009-05-10 17:01:49
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    Goździki (podobno wieloletnie) 4 szt
    rozchodnik biały 3 szt
    zawciąg nadmorski 3 szt
    dziurawiec rogownicowaty 3szt
    rogownica alpejska 3 szt

    Usiłuję rozsadzić lawendę którą musiałam ostro przyciąć, może się uda :-)

    Pozdrawiam,
    Sunnie

  • 13. Data: 2009-05-10 17:05:42
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    Aha i jeszcze mozga trzcinowata (zdaje się) czeka na posadzenie pod
    płotem...

    S.

  • 14. Data: 2009-05-10 19:08:34
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Sunnie napisał:
    > Goździki (podobno wieloletnie) 4 szt

    1 szt. z jednobarwnymi pełnymi kwiatami
    na wysokich pędach też posadziłam i cały czas kwitnie

    > rozchodnik biały 3 szt

    Mój w ubiegłym roku okazał się kolejnym czerwonym.
    Dobra dusza się znalazła i podzieliła się białym.

    > Usiłuję rozsadzić lawendę którą musiałam ostro przyciąć, może się uda :-)

    Zajrzyj pod krzak- mogą być siewki. Dobrze ukorzeniają się odkłady z
    zewnętrznych pokładających się pędów. No, chyba że zal Ci było te ścięte
    wyrzucić.

    pozdrawiam, Barbara

  • 15. Data: 2009-05-10 19:10:41
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Sunnie napisał:
    > Aha i jeszcze mozga trzcinowata (zdaje się) czeka na posadzenie pod
    > płotem...

    Ona swoją urodę pokazuje gdy nie jest pod płotem :-)

    Barbara

  • 16. Data: 2009-05-10 19:17:11
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik czeremcha napisał:

    > U sąsiada właśnie kwitnie różowy - tylko wyciągnąć rękę nad metrowej
    > wysokości murkiem...

    Możesz wysępić kilka nasion skoro Krystyny nie jest pewny ?
    Miałam 2 żółte. Jednego oddałam, żeby mieć miejsce dla tamaryszka
    ale dla różowego coś wykombinuję :-)

    pozdrawiam, Barbara

  • 17. Data: 2009-05-11 12:22:21
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *Kajetana Kinga*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać ((C)
    Pippi):

    > ... wsadziliście do ziemi?

    Szpaler tuji (szmaragdy) - stan aktualny 109 szt, 31 zostało jeszcze do
    posadzenia...

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4064 (20090511) __________

  • 18. Data: 2009-05-11 19:27:35
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    Barbara Miącz pisze:
    > Ona swoją urodę pokazuje gdy nie jest pod płotem :-)

    Ma pokazywać urodę przed płotem (od zewnątrz ogrodzenia). :-). To
    testowo, jak się przyjmie to może zagości w innych miejscach ogródka.

    Pozdrówki,
    Sunnie

  • 19. Data: 2009-05-11 19:30:29
    Od: Sunnie <a...@a...com>

    Barbara Miącz pisze:

    > Zajrzyj pod krzak- mogą być siewki.

    Oj ciężko będzie w tych uschniętych listkach lawendy wytropić nasionka.. :->

    >No, chyba że zal Ci było te ścięte wyrzucić.

    Dokładnie tak, wielkopolska gospodarność mi nie pozwoliła :-D

    Pozrówki,

  • 20. Data: 2009-05-11 19:37:09
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Sunnie napisał:

    > Oj ciężko będzie w tych uschniętych listkach lawendy wytropić nasionka..

    Nie nasionka. Pod krzakiem bywają młode roślinki z samosiewu.

    pozdrawiam, Barbara