  • 1. Data: 2009-05-09 20:37:25
    Temat: Poszukuję cibory jadalnej (cyperus esculentus)!
    Od: filozofik <f...@p...fm>

    Poszukuję na gwałt bulwek cibory jadalnej - migdała ziemnego. Gdyby
    ktoś miał, lub powiedział gdzie ją można dostać, byłbym wdzięczny za
    infomację i chętnie bym kupił.
    Pozdrawiam.
    filozofik.

  • 2. Data: 2009-05-11 08:08:15
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Użytkownik "filozofik" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    A do czego ci ona jest potrzebna? To działa jak pigułka gwałtu?
    MS

  • 3. Data: 2009-05-11 10:58:31
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Witam!
    Znalazłem na allegro, wprawdzie aukcja już zakończona, ale napisz do
    sprzedawcy. Może jeszcze ma :)
    http://www.allegro.pl/item579352461_chufa_migdal_zie
    mny_cibora_jadalna.html

    Pozdrawiam - Waldek

  • 4. Data: 2009-05-11 16:24:31
    Od: filozofik <f...@p...fm>

    Maciej S. napisał(a):
    > A do czego ci ona jest potrzebna? To działa jak pigułka gwałtu?

    Kochanieńki,
    Jak masz taką ciborę, to ona aż taka jest niesamowita, że babki same
    na Ciebie gwałtu dokonują!
    Pozdrav.

  • 5. Data: 2009-05-11 16:28:23
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "filozofik" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    Maciej S. napisał(a):
> [...]

    Kochanieńki,
    Jak masz taką ciborę, to ona aż taka jest niesamowita, że babki same

    Chyba na Tobie.

  • 6. Data: 2009-05-11 17:29:54
    Od: filozofik <f...@p...fm>

    Panslavista napisał(a):
    > Chyba na Tobie.

    Na mie tyż, kochanieńki!

  • 7. Data: 2009-05-20 19:45:05
    Od: filozofik <f...@p...fm>

    No i czy ktoś w końcu pomoże mi rozwiązać mój problem?! Bo jak na
    razie aukcja już przedawniona, a dyskusja staje się formalna.