  • 1. Data: 2009-05-10 21:50:55
    Temat: Kiepski trawnik
    Od: Szymonias <s...@s...pol.pl>

    Witam,

    pomimo wysiłków przy zakładaniu trawnika i późniejszej pielęgnacji,
    pośrodku ogrodu trawa wygląda, jakby ktoś polał ją kwasem... Nie mam
    pomysłu, co zrobić i co jest przyczyną, że tak się dzieje. Czekam na
    propozycje ;)

    Pozdrawiam,

    Szymon

    http://picasaweb.google.com/Szymonias/Trawa#

    Ps.
    Polecam zdjęcia mojego wciąż raczkującego ogrodu:
    http://picasaweb.google.com/Szymonias/OgrodNajnowsze
    #

  • 2. Data: 2009-05-11 07:11:05
    Temat: Re: Kiepski trawnik
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    Szymonias <s...@s...pol.pl> napisał(a):

> [...]
    > pośrodku ogrodu trawa wygląda, jakby ktoś polał ją kwasem... Nie mam
    > pomysłu, co zrobić i co jest przyczyną, że tak się dzieje. Czekam na

    Hejka. Podejrzewam, że to chodzi o zbyt słabą glebę (piaszczysta,
    sucha). Nawieźć warstwę gliniastej gleby próchnicznej i potem dbać, żeby
    trawnik był zawsze wilgotny oraz systematycznie zasilać go odpowiednimi
    nawozami.
    Pozdrawiam pustynnie Ja...cki

  • 3. Data: 2009-05-11 22:49:35
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    WWW.SUPER-TRAWNIK.PL

    ZAREKLAMUJE SIE A CO MI TAM :)

    www Wojciech Makles mail :
    b...@n...info ----------------------------------------------------
    ----------------
    NESSO Olesnicka 15B 50-320 WROCŁAW NIP 8961421735 tel 71 7271647 / 3210489
    tel. mob. 601721161 www.nesso.info

  • 4. Data: 2009-05-12 08:42:29
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem. Musisz chłopie dopiero w
    trawnik zainwestowac. Teren wyrownac, nawizc odpowiedniej gleby i
    zasiac. Potem juz tylko pielegnowac.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2009-05-12 18:08:17
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Dirko pisze:
> [...]
    > sucha). *Nawieźć warstwę gliniastej gleby próchnicznej i potem dbać, żeby
    > trawnik był zawsze wilgotny oraz systematycznie zasilać go odpowiednimi

    Już zleciłem do *wychawtowania* makatkę z tym tekstem.
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 6. Data: 2009-05-12 18:15:40
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    NESSO pisze:
    > WWW.SUPER-TRAWNIK.PL
    >
    > ZAREKLAMUJE SIE A CO MI TAM :)

    To ma być ta reklama?
    :-O

    cyt.:
    "Szanowni Państwo
    Witamy w firmie SUPER-TRAWNIK. specjalizujemy się w pracach
    ogrodniczych, przeróbkach budowlanych, murarskich , malarskich.
    Oferujemy Państwu oddanie , profesjonalizm i doświadczenie w pracach
    związanych z utrzymaniem zieleni w przydomowych ogródkach , trawnikach ,
    placach w obrębie firmy , posesji .
    Proponujemy Państwu kompleksowe wykonania automatycznego systemu
    nawadniania ogrodu w Częstochowie i okolicach ( Katowice, Opole ),
    systemy nawadniania trawnika, działki. Instalujemy systemy, które będą
    czuwały nad Państwa zielenią trawnikiem , krzewami żywopłotem ( linie
    kroplujace)
    UWAGA: Planowanie i wycena nic nie kosztuje.
    Pamiętajcie: Oferujemy sprzęt najlepszych firm Nelson, RAIN BIRD.
    Przesyłając szkic działki na adres: b...@s...pl jesteśmy w
    stanie dokonać orientacyjnej wyceny koszów jw. jakich zamkną sie Państwo
    z cała instalacją .
    Zajmujemy się również rozprowadzeniem systemu wody wokół budynku,
    doprowadzeniem jej do miejsca poboru wody w ogrodzie. Zapewniamy
    sprawdzone materiały i technologie, mamy w sprzedaży elementy systemów
    nawadniających. Wystawiamy również faktury Vat na wykonaną usługę oraz
    GWARANCJĘ na na piśmie na wykonane usługi . Zachęcamy do współpracy.
    Naszą podstawową zaletą są krótkie terminy po uprzednim przygotowaniu
    terenu montujemy większość systemów nawet w 1 dzień, np w sobotę, kiedy
    jesteście Państwo w domu. Dbamy o szczegóły Trawnik pozostawiamy w
    bardzo dobrym stanie.
    Mamy nadzieję, że nasze dotychczasowe doświadczenie projektowe i
    realizacje pozwolą w pełni zaspokoić Państwa potrzeby i oczekiwania."

    Sam pisałeś ten tekst czy też zatrudniłeś analfabetę?
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 7. Data: 2009-05-12 18:16:44
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem.

    taaa..
    idz do lekarza. takiego od oczu.

  • 8. Data: 2009-05-12 18:32:08
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    zonda pisze:
    > Trawnika to ja tam nigdzie nie zauważyłem.
    >
    > taaa..
    > idz do lekarza. takiego od oczu.

    Urodził się nam raptem obrońca od jednego postu?
    :-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 9. Data: 2009-05-12 18:58:41
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:4a09bb14$0$2355$f69f905@mamut2.aster.pl JerzyN
    <0...@m...pl> napisał(a):

    > Już zleciłem do *wychawtowania* makatkę z tym tekstem.
    > ;-)

    Hejka. No i zajmij się swoją wątrobą, bo widać, jak się przewraca. ;-)
    Pozdrawiam kompleksowo Ja...cki

  • 10. Data: 2009-05-12 19:12:16
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Dirko pisze:
    > W wiadomości news:4a09bb14$0$2355$f69f905@mamut2.aster.pl JerzyN
    >
    > Hejka. No i zajmij się swoją wątrobą, bo widać, jak się przewraca. ;-)
    > Pozdrawiam kompleksowo Ja...cki

    Liczyłem na odzew twego cienia.
    :-)
    Skoro sam gadasz to rozwiń cyt.: "gliniastej gleby próchnicznej" i skąd
    się taką wozi.
    --
    pozdr. Jerzy