  • 11. Data: 2011-01-06 15:43:26
    Temat: Re: Kinkiet do lustra
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-06 14:56, Maxi pisze:

    > Szkic sytuacyjny:
    > http://img210.imageshack.us/img210/205/lustro1.jpg
    > Znacie jakieś rozwiązanie, żeby już nie wiercić w lustrze? Pomóżcie -z góry
    > dziękuję!

    A nie możesz powiesić czegoś takiego
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80088678
    to przykład, chodzi tylko o idee.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 12. Data: 2011-01-06 16:01:33
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    (...)
    > A nie możesz powiesić czegoś takiego
    >  http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80088678
    > to przykład, chodzi tylko o idee.

    > Pozdrawiam
    > Olo

    No tak też myślałem, ale zostałem przez speców skorygowany, że górne nie będą
    odpowiednie, gdyż oświetlenie twarzy to przede wszystkim światło przy twarzy...
    Obecnie idę w kierunku 2 takich kinkietów:
    http://www.sklep-oswietleniowy.pl/p/54/2417/kinkiet-
    marco-mb4801-1a-kinkiety-
    lazienkowe.html

    tylko nie wiem czy zdołam to wszystko przerobić :(

  • 13. Data: 2011-01-06 21:13:09
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-06 17:01, Maxi pisze:

> [...]
    > odpowiednie, gdyż oświetlenie twarzy to przede wszystkim światło przy twarzy...
    > Obecnie idę w kierunku 2 takich kinkietów:

    Przesadzają, wszystko zależy od mocy żarówek, Ja mam dwa pojedyncze
    kinkiety kule (świecą we wszystkie strony) z żarówkami 40 W i jest
    super nawet nie muszę zapalać oświetlenia głównego a jak czasami któraś
    padnie (spali się żarówka) to i przy jednej się spokojnie ogolisz. Jak
    chcesz zrobię zdjęcia i prześle.
    Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak wielkie jest to lustro i jak
    daleko od niego będziesz stał no i od mocy żarówek.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.