  • 1. Data: 2010-12-28 13:43:02
    Temat: Jakiego kleju użyć?
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    Wjechałam w pryzmę zmarzniętego śniegu i skończyło się to odłamaniem się
    kawałka ramki do tablicy rejestracyjnej oraz pęknięciem ramki w innym miejscu.
    Uszkodzeniu uległa ta część na której napisane jest miejsce zakupu samochodu.
    Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym jednak
    to naprawić.
    Pytanie dotyczy kleju, który najlepiej by się do tego nadawał, biorąc pod uwagę
    cienkość odłamanej części (ok. 2 mm), niemożliwość dłuższego dociskania
    w trakcie wiązania się kleju, a także konieczność trzymania kleju zarówno
    w ujemnych jak i dodatnich temperaturach.

    Bardzo proszę o rady.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2010-12-28 13:51:51
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Bardzo proszę o rady.

    kupic ramke

  • 3. Data: 2010-12-28 13:56:06
    Od: jian <j...@p...fm>

    On 2010-12-28 14:43, Ewa wrote:
    > Wiem, że z tym można nie tylko żyć, ale nawet jeździć :-), chciałabym
    > jednak
    > to naprawić.

    kup nowa ramkę albo podjedz do swojego serwisu i dadzą ci nową ;)
    mniej stracisz niż kupowanie klei

  • 4. Data: 2010-12-28 13:56:07
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    > kupic ramke

    To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

  • 5. Data: 2010-12-28 13:57:33
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w trakcie wiązania się kleju, a także konieczność trzymania kleju zarówno
    > w ujemnych jak i dodatnich temperaturach.

    jeśli do miejsca gdzie kupiłaś samochód masz niedaleko to podjedź tam i
    ładnie się uśmiechnij. dostaniesz nową ramkę (pewnie nawet wymienią na
    miejscu)
    jeśli masz dalej niż 15km to kup nową ramkę

  • 6. Data: 2010-12-28 14:01:56
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
    i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?
    Albo raczej dawno nie korzystali?
    W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
    za cenę, która nie poraża?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2010-12-28 14:03:43
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

    w Fordzie napraszali się żeby wymienić moje noname na ich firmowe. to dla
    nich reklama
    w VW się nie napraszają, ale jak poprosiłem to dostałem

  • 8. Data: 2010-12-28 14:04:04
    Od: "grin" <s...@a...er>

> [...]
    > uwagę
    > cienkość odłamanej części (ok. 2 mm), niemożliwość dłuższego dociskania

    Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
    W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
    http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,45
    4,3g,blister.html

  • 9. Data: 2010-12-28 14:10:43
    Od: wsk125 <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
> [...]
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

    Jeżdżąc z taką ramką reklamujesz serwis/salon - za darmo pewnie...

    I jeszcze chcesz za taką ramkę płacić ???

    Co to za salon ???

    Chcą darmowej reklamy - to niech ramkę dadzą :-)

    A jak nie - to na drzewo!

    Tak czysto z ciekawości zapytam - dlaczego tak bardzo zależy Ci na
    napisie na ramce?

    pozdrawiam,

    ---
    MArcin
    wroc

  • 10. Data: 2010-12-28 14:11:01
    Od: jian <j...@p...fm>

    On 2010-12-28 15:01, Ewa wrote:
    > Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
    > i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?

    z dobrego
    dla dobrego serwisu danie ramki pod rejestrację to reklama dla
    potencjalnych klijentów

    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej
    > za cenę, która nie poraża?

    nie trzeba było kupować VAG`a

    > Pozdrawiam
    > Ewa

    życzę powodzenia w szukaniu ramki
    skoro ty jako kobieta nie możesz wyprosić ramki w serwisie więc albo
    pewnie mają cie serdecznie dość