  • 11. Data: 2010-12-28 14:12:41
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

    jedz tam gdzie kupilas auto i dostaniesz taką za free;-)

    ---
    uciu

  • 12. Data: 2010-12-28 14:14:05
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2010-12-28 15:03, PH pisze:

    > w Fordzie napraszali się żeby wymienić moje noname na ich firmowe. to dla
    > nich reklama
    > w VW się nie napraszają, ale jak poprosiłem to dostałem

    U mnie ASO VW wymieniło bez pytania. Na mój protest bez słowa
    zdemontowali pasek reklamowy i założyli "noname".

    R.

  • 13. Data: 2010-12-28 14:14:10
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > w Fordzie napraszali się żeby wymienić moje noname na ich firmowe. to dla
    > nich reklama
    > w VW się nie napraszają, ale jak poprosiłem to dostałem

    w seacie tez dają:)

    uciu

  • 14. Data: 2010-12-28 14:14:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ewa"

    > To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

    To nie jest ostateczność, to jest REKLAMA, mało tego, że dealer nie
    zaproponował Tobie żadnego wynagrodzenia (jak sądzę) za reklamowanie
    jego firmy, to Ty jeszcze upierasz się, żeby ponieść koszty z tą reklamą
    związane, w kolejnym poście napisałaś, że nie ma nic za darmo, a jednak
    sama "uczysz" dealera jak za przeproszeniem "dymać" klientów.

  • 15. Data: 2010-12-28 14:15:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-28 14:56, Ewa pisze:

    > To jest ostateczność, bo zależy mi także na zachowaniu tego napisu.

    Czy Weronika Styka to twoja siostra?

  • 16. Data: 2010-12-28 14:15:37
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Tak czysto z ciekawości zapytam - dlaczego tak bardzo zależy Ci na napisie
    > na ramce?

    może auto męża:-)

    ---
    uciu

  • 17. Data: 2010-12-28 14:17:57
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "wsk125"

    > Tak czysto z ciekawości zapytam - dlaczego tak bardzo zależy Ci na
    > napisie na ramce?

    "AUTORYZOWANY salon czegośtam" to brzmi dumnie, nikt nie pomyśli, że to
    trup sprowadzony zza Odry ;-)

  • 18. Data: 2010-12-28 14:17:58
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    > Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
    > W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
    > http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,45
    4,3g,blister.html

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam
    Ewa

  • 19. Data: 2010-12-28 14:26:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-28 15:04, grin pisze:

    > Jak pęknięte to cyjanoakrylowy

    Ramka pewnie z ABS. Jest wielce watpliwe, ze cyjanoakryl to chociaz na
    chwile chwyci. Ale coz, niech sobie kobieta kupi kropelke i probuje. A
    jak pieknie to bedzie wygladac!

  • 20. Data: 2010-12-28 14:28:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 15:04:04 +0100, grin wrote:
    >Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
    >W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
    >http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,4
    54,3g,blister.html

    Cyjanoakrylowe nie sa dobre na wszystko.
    A w amatorskie klejenie to w ogole nie bardzo wierze - wstawic nowa.

    J.