  • 1. Data: 2010-12-27 14:14:23
    Temat: Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Witam,

    Poszukuję kamery amatorskiej z wejściem mikrofonowym, tak żeby można
    było w czasie nagrywania podłączyć np. różne instrumenty muzyczne, które
    mają wejście Audio-Out. Jeśli chodzi o jakość obrazu, to zdecydowanie
    wystarczy mi amatorska i taka typowa kamerka za powiedzmy 1500 zł z
    Media-Markt mi odpowiada. Tyle, że zależy mi na możliwości podłączenia
    zewnętrznego mikfrofonu właśnie. Czy ktoś z was spotkał się z takim
    czymś w amatorskiej kamerze, która jest aktualnie dostępna na rynku?
    Jeśli tak, jaki to model i gdzie takie coś kupić?

    Pozdr.
    R. P.

  • 2. Data: 2011-01-02 11:35:48
    Temat: Re: Kamera amatorska z wejściem mikrofonowym
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    R. P. <r...@w...to.wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > czymś w amatorskiej kamerze, która jest aktualnie dostępna na rynku?
    > Jeśli tak, jaki to model i gdzie takie coś kupić?

    Witam, przed paroma laty taka Kamera z wejsciem Microfon(plug in
    Power) była dostępna na rynku.To model Sony DCR TRV 740C , z b.dobrą na owe
    czasy optyką.Uzywam jej do dzisiaj.Jest to kamera cyfrowa Digital 8(duze
    kasety).Mam coś nowszego do porównania tej samej f-my.Nowsze gadżety, ale
    jakoś juz słaba. Może produkcja w Osace(Made in Japan)miała
    znaczenie.Serwisant, który niedawno naprawiał mi uszkodzony przeze mnie
    wyłącznik - chwalił ją za rozwiazania i jakość. Gdybyś poszukał uzywanej-
    moze rozwiazałoby to sprawę..? Marex