  • 1. Data: 2010-12-27 09:29:37
    Temat: Re: Ile kosztuje eksploatacja domku?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gjadb4$b0d$1@inews.gazeta.pl...
    > Zgadza sie - ale i koszt czesto jest niewspolmierny do korzysci (jakos
    > srednio mi sie widzi placenie 500-600k za fajna dzialke 10 arow) - a
    > przeciez dzialki w dobrej lokalizacji potrafia byc jeszcze drozsze (nawet
    > do 2k/m2 - chociaz obecnie ceny dzialek poszly znacznie w dol)

    500-600tys za działke to jakiś kosmos. Za 300tys to ja dom postawiłem
    wliczająć w to cene działki
    Ja mam 1,2 km do centrum miastaszkoła, przedszkole itp), Działka kosztowała
    60tys zł(800mkw

    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-12-27 10:59:33
    Od: Mamut <c...@g...com>

    no właśnie - miasteczko.
    Działki w okolicach dużych miast są okropnie drogie i wbrew tego co
    niektorzy myslą ich ceny ciągle rosną w przeciwieństwie do np cen
    mieszkań obecnie.
    Fajna działka, nie dalej niz 10km od centrum duzego miasta w fajnej
    cichej okolicy to min 200-300zl/metr. Zeby dzialka do czegoś sie
    nadawała musi miec według mnie min 700-800m szczegolnie jesli chcemy
    miec wolnostojący garaż. A jak sobie to wymnożymy to wychodzi już
    niesamowita suma na sam start....

  • 3. Data: 2010-12-27 15:52:23
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Mamut <c...@g...com> napisał(a):

    >Działki w okolicach dużych miast są okropnie drogie i wbrew tego co
    >niektorzy myslą ich ceny ciągle rosną w przeciwieństwie do np cen
    >mieszkań obecnie.

    od stowki w zwyz za metr

  • 4. Data: 2010-12-28 10:15:02
    Od: "Jagna W." <w...@a...eu>

    "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam 1,2 km do centrum miastaszkoła, przedszkole itp), Działka
    > kosztowała 60tys zł(800mkw

    Niech zgadnę - jakieś 6 lat temu? :)

    Pozdrawiam
    JW

  • 5. Data: 2010-12-28 12:02:19
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jagna W." <w...@a...eu> napisał w wiadomości
    > "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niech zgadnę - jakieś 6 lat temu? :)

    W 2007 roku. Teraz ceny na podobnym poziomie lub minimalnie
    nizsze.Interesuje sie sasiednia działka ok 100mkw i myśłę ze uda mi się ja
    kupic za 80 tys.

  • 6. Data: 2010-12-28 12:03:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > W 2007 roku. Teraz ceny na podobnym poziomie lub minimalnie
    > nizsze.Interesuje sie sasiednia działka ok 100mkw i myśłę ze uda mi się ja
    > kupic za 80 tys.

    Ok 1000mkw miało być oczywiście