  • 1. Data: 2010-12-27 08:00:43
    Temat: RE - jak zmarnowac życie ...
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Hm tak sobie czytam imnie wiem czy ten człowiek wynajmuje mieszkania czy
    co...
    bo ja np też spłacam kredyt i niestety we Frankach. Sprawa miała wyglądac
    tak że sprzedam mieszkanie i połowe spłace ale fu... kryzys mnie załatwił i
    teraz nic nie poradze.
    Ale co do tekstów opłacalności.
    1. Nie uważam aby płacic za nieswpje mieszkanie i wynajmujac było to
    opłacalne.
    2. Opłaty w spółdzielni za mieszkanie to też w 50% do kieszeni prezesa
    3. Miałem dosc sąsiadów, awantur, imprez itd.
    4. Tu płace kredyt ale za swoje i będzie to moje, pozostanie dla dzieci :)
    Przy wynajęcie płace i nic nie mam :)

    Denerwuje mnie tylko ten kraj bo tu wszystko jest nielogoczne. 3 lata temu
    tak pieknie dawali kredyty, sytuacja w kraju była niby coraz lepsza. Każdy
    pracował i stać go było na wiele. Nagle pseudo kryzys, w którym niby nie
    wypadlismy źle a co dziwne nagle waluty ida w góre. Teraz tez niby sie
    unormowało a waluty nadal w góre. w 2010 ogrom obcych przyjedzie z waluta to
    na zdrowy rozum złotówka powinna stać wysoko aby waluty dużo przyjąć. Ale w
    Polsce wszystko zawsze na odwrót.
    Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50% polityków
    co nic nie robią.
    Dziwne przekręty i nielogiczne sytuacje na których tylko oni zarabiaja ci
    "wielcy".
    A naród głupi nie widzi, nie słyszy i nie rozumie. Podatki nam podnoszą a
    sobie wypłaty, diety itd.
    Paranoja.
    ale to sie chyba już w tym kraju nie zmieni

  • 2. Data: 2010-12-27 18:55:14
    Temat: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 09:00:43 +0100, Rafał napisał(a):

> [...]
    > 3. Miałem dosc sąsiadów, awantur, imprez itd.
    > 4. Tu płace kredyt ale za swoje i będzie to moje, pozostanie dla dzieci :)

    Ty się od kraju odczep. Płacisz tylko i wyłącznie za swoją głupotę.

> [...]
    > na zdrowy rozum złotówka powinna stać wysoko aby waluty dużo przyjąć. Ale w

    Nie - tylko ludzie głupi.

    > Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50% polityków
    > co nic nie robią.

    No własnie, hostoria krzyczy, a niczego Cię to nie nauczyło, mało tego -
    jeszcze wziąłeś kredyt. I to w obcej walucie, zamiast we własnej - szczyt
    głupoty.

> [...]
    > "wielcy".
    > A naród głupi nie widzi, nie słyszy i nie rozumie. Podatki nam podnoszą a

    Nie, to nie tak: naród jest głupi i nie rozumie, że kiedy już tak łatwo
    dają kredyty, to dlatego, że za chwilę koniunktura spadnie (oni o tym
    wiedzą) i coz tego, ze ludziom trudniej będzie je spłacać, ważne aby jak
    najwięcej ludzi je miało, bo większość zarżnie się i spłacac będzie, nie ma
    lepszego i pewniejszego dochodu dla banków na ciężkie czasy - średnio
    kojarzący człowiek wie, że łatwodostępne kredyty są jednym z objawów
    poprzedzajacych koniunkturę nie sprzyjającaąch spłacaniu. A naród
    rzeczywiście jest głupi, bo tego nie wie i łasi się na "łatwe" kredyty jak
    mucha na g...

    > Paranoja.
    > ale to sie chyba już w tym kraju nie zmieni

    Po raz n-y powtarzam: kraj jest w porządku, tylko ludzie w nim głupi. Bo
    biorą kredyty w obcej walucie zamiast wynajmowac mieszkania i się nie
    wiązać na całe życie z bankiem, biorą kredyty jakby nie widząc
    oczywistości, ze nikt ani nic nie jest w stanie zagwarantowac im pracy na
    dotychczasowym poziomie płacowym, a co za tym idzie łatwości/możliwości
    spłacania kredytu. Wystarczy ponadto choćby pobieżnie przeanalizować
    okresowość zjawisk kryzysowych, aby nie brać tzw łatwego kredytu...

  • 3. Data: 2010-12-27 20:40:39
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale to nie wina ludzi że sa marionetklami tych co ich wykorzystują

  • 4. Data: 2010-12-28 00:59:33
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > ale to nie wina ludzi że sa marionetklami tych co ich wykorzystują

    Następny co uwaza że krasnale szczaja do mleka. Polacy są tak glupi że jak by
    tylko w polskich kopalniach zamiast wegla były diamenty, i nigdzie na Świecie
    ich nie bylo. To by nimi w piecach palili a nie pzrerabiali na brylanty. Polak
    to ślepa uliczka ewolucji i jednoczesnie jej porazka.

  • 5. Data: 2010-12-28 07:00:31
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    mam wrażenie że sami sami Politycy tu sa. Dlaczego najeżdżacie na zwykłych
    ludzi a bronicie tych na górze. Przecież to oni kombinują. Dla mnie cała
    sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie
    beknie

  • 6. Data: 2010-12-28 08:03:11
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie

    "Tak krawiec kraje jak mu materiału staje" czy cuś.
    Nie ma innego winnego, niż naród, ja, Ty, on.
    Politycy nas tak robią w bambuko, na ile im pozwalamy.
    Jeśli dałoby radę, to nawet zagoniliby nas do pracy przymusowej za półdarmo.
    Nikt nam wolności i demokracji nie zapewni z zewnątrz. Wolność to my.
    To nasze codzienne postawy. To nasza codzienna walka.
    Brak wolności - to też my.
    Dziękuję Wam (i sobie) za to, co jest. :-)

  • 7. Data: 2010-12-28 08:24:49
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > ale to nie wina ludzi że sa marionetklami tych co ich wykorzystują

    Jednych i drugich, z przewagą tych pierwszych.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2010-12-28 08:25:55
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie

    Bo kretyńskie społeczeństwo głosuje na tych na górze. Zwykli ludzie są
    głupi.

  • 9. Data: 2010-12-28 08:29:48
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    > sprawa kryzysu to oszustwo, wyłudzenie i kradzieć. Dlaczego nikt za to nie

    Na to trzeba rewolucji.

  • 10. Data: 2010-12-28 09:47:22
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
    >
    > Na to trzeba rewolucji.

    To ją zrób.
    Na rewolucji nigdy nie zyskują ci z barykad.