  • Data: 2015-07-02 15:29:01
    Temat: Klej do płytek trwałość
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Moje mieszkanie ma już 8 lat
    Ostatnio spadł mi nuż na płytki.
    Obstukałem i wychodzi na to że już je tylko fuga trzyma.
    Kładłem sam płytki więc na kleju nie oszczędzałem.
    To był mapei co tam. Jeden z najdroższych.

    U żony w mieszkaniu kleił fachowiec, klej cholera wie jaki.
    Mieszkanie 10 lat. Efekt ten sam.

    U kuzyna kleił fachowiec 8+ lat temu. Klej Atlas jakiś tam.
    Kupiony na promocji.
    Efekt ten sam.

    W domu drewnianym płytki położone na cemencie za tamtego ustroju.
    Powódż w 97 r. spowodowała że dom zaczyna pękać.
    Płytki dalej się trzymają.

    Mam prośbę do Tych którzy mają swoje płytki już przynajmniej 5+lat.
    Czy mogli by postukać i opisać efekt.

    Z góry dziekuje