  • Data: 2015-07-02 15:57:19
    Temat: Re: Klej do płytek trwałość
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 lipca 2015 15:29:02 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Mam prośbę do Tych którzy mają swoje płytki już przynajmniej 5+lat.
    > Czy mogli by postukać i opisać efekt.
    Płytki na podłogówce klejone w 2008 Mapeiem- chyba tym najtańszym-Glazurnik czy jakoś
    tak
    Trzymają dobrze- problemów nie odnotowano
    Płytki na tarasie i balkonie klejone jakimś mapejem elastycznym(bo tam w
    przeciwieństwie do podłogówki róznice tempoeratur bywaja spore. Trzymają. Nie odłażą.
    Fugowane nie fugą a tym samym klejem co klejone były
    W kotłowni mam te same płytki i na podłodze jest ok ale tzw cokoliki klejone na
    ściane pokrytą gładzią zaczęły odpadać. Więc klej do płytek na gładż to nie był dobry
    pomysł

    I co najdziwniejsze- fugi w domu(fuga mapej) szybko się pobrudziły i trudno to myć,
    a i nawet po umyciu efekt krótkotrwały bo brud łapią w tempie ekspresowym. Fugi z
    kleju na balkonie i tarasie czyściutkie, żadnego brudu nie łapią a tam bez porównania
    więcej brudu bywa jak w salonie.