  • Data: 2015-07-03 12:50:40
    Temat: Re: Klej do płytek trwałość
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-03 o 12:26, Bolko pisze:

    > U siebie gruntowałem.
    > Zgodnie z instrukcją kleju. A i tak głucho.
    > Robiłem wszystko sam wiec na materiałach nie oszczędzałem.

    Też ostatnio miałem jakieś dziwactwa przy remoncie pokoju. Na ścianie
    płyty g-k malowane wcześniej.
    Umyłem, zagruntowałem gruntem Atlasa. Na to poszła Śnieżka lateksowa 2-3
    warstwy.
    I... i tak mi gdzieś tam odlazł kawałek farby przy odklejaniu zwykłej,
    malarskiej, papierowej taśmy (malowałem potem jeszcze z szablonów wzory
    dla dziecka).
    Więc też się wkurzyłem, bo wydawało mi się, że w miarę zgodnie ze sztuką
    i bez oszczędzania robiłem, a tu kupa :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /