  • Data: 2020-05-31 21:12:15
    Temat: Klimatyzowanie czas zacząć
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomyślałem, że coraz gorzej znoszę upały (osoby z otoczenia też zresztą)
    i fajnie będzie w końcu założyć klimatyzator. Pomyślałem też, że
    Mitsubishi będzie dobrym wyborem, a tu niespodzianka, bardzo mało ofert
    tej marki. Coś się stało z nią, coś innego warto kupić?

    W zamyśle mam założenie na północnej ścianie jednostkę zewnętrzną, a w
    środku kilka wewnętrznych. Do wychłodzenia są 4 pomieszczenia (15 + 25 +
    20 + 22mkw) na piętrze oraz jedno pomieszczenie 25mkw na parterze.
    Budynek bardzo dobrze zaizolowany, ale w pomieszczeniach pracują
    komputery, więc trochę energii tam dostarczamy.
    15m2 to mały pokój z serwerownią (500W rozpraszam w środku, zmierzone),
    później 2 pomieszczenia po 2 komputery w każdym i jedno bez komputera.
    Za to na parterze jedno pomieszczenie 25m2 ale z 3 komputerami i dużymi
    monitorami, szacuję że 600W tam rozpraszam.

    Możecie mi doradzić jak podejść do problemu rozsądnie?

    Irek.N.