  • 1. Data: 2010-06-01 21:37:04
    Temat: Klucz do recznego gięcia zbrojenia
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Witam ponownie po paromiesięcznej przerwie!

    Mam do pogięcia jakieś 40 prętów fi 12mm pod kątem prostym. Niestety w
    pobliżu nie znalazłem żadnej firmu która mi to zrobi w rozsądnej cenie.
    Szkoda mi kasy na ręczne giętarki za kilka stów na taką jednorazową robotę,
    tym bardziej, że to kąt prosty i tylko jedno gięcie na jednym pręcie.

    Czy takim czymś (lub podobnym):
    http://www.budomarket.net/narzedzia-dla-zbrojarzy/33
    -klucz-srebrny-10-12.html
    dam radę cokolwiek zrobić, czy tylko się nabawię frustracji?

    Z góry dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 2. Data: 2010-06-01 23:00:37
    Temat: Re: Klucz do recznego gięcia zbrojenia
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    > Mam do pogięcia jakieś 40 prętów fi 12mm pod kątem prostym. Niestety w

    Łoberżnięty kawałek krokwi + 2 kawałki prętów gwintowanych
    (+ podkładki i nakrętki) i dasz radę ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-06-02 04:57:21
    Od: "vert" <v...@i...pl>

    ja wyginałem pręty żebrowane w imadle za pomocą rurki. Nic bardziej
    prostego, a skuteczne.

    pozdrawiam
    vert

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5164
    (20100601) __________

  • 4. Data: 2010-06-02 06:45:14
    Od: "zs" <z...@w...pl>

    > Czy takim czymś (lub podobnym):
    > http://www.budomarket.net/narzedzia-dla-zbrojarzy/33
    -klucz-srebrny-10-12.html
    > dam radę cokolwiek zrobić, czy tylko się nabawię frustracji?
    Taki klucz to sobie sam zespawałem z kawałka rurki i 2 prętów 5cm :)

  • 5. Data: 2010-06-02 06:45:23
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> wrote:
> [...]
    -klucz-srebrny-10-12.html
    > dam radę cokolwiek zrobić, czy tylko się nabawię frustracji?

    Jeśli tylko jedno gięcie per pręt, to aż się prosi za pomocą dwóch metrowych
    rurek. Nakładasz rurki na pręt, stajesz na jednej z rurek, drugą ciągniesz w
    górę.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2010-06-03 10:50:23
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    -klucz-srebrny-10-12.html
    > dam radę cokolwiek zrobić, czy tylko się nabawię frustracji?

    nie wiem gdzie szukales ale ja w hurtowni budowlanej pod wawa kupilem reczna
    gientarke z lozyskiem za niecala stowe
    komfort pracy bezcenny
    ze o dokladnisci i precyzji nie wspomne

    --
    -
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-06-07 20:59:08
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > za pomocą dwóch metrowych rurek. Nakładasz rurki na pręt, stajesz
    > na jednej z rurek, drugą ciągniesz w górę.

    Robiłem dokładnie w ten sam sposób. Idzie szybko i lekko. Promień
    giecia zalezy od fi rurki. Jeśli dasz rurke niewiele większą od pręta
    to wyjdzie Ci mały promień, jeśli duzo większą to i promień wyjdzie
    spory.
    Adam

  • 8. Data: 2010-07-08 20:36:00
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

> [...]
    -klucz-srebrny-10-12.html
    > dam radę cokolwiek zrobić, czy tylko się nabawię frustracji?

    Witam!

    Kupiłem i sprawdziłem. Działa tak sobie :-) To znaczy działa, ale znacznie
    szybciej i łatwiej (mniejszym wysiłkiem) jest giąć przy użyciu dwóch rurek
    co proponował Bartek.

    Pozdrawiam
    Winetoo