  • 1. Data: 2010-06-02 07:13:35
    Temat: wykończenie kolumny w salonie
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Zrobiłem sobie w stiuku kolumnę w salonie.
    Trzeba teraz jakoś wykończyć to przy suficie i podłodze. Na dole mam kafle i
    troche na okrągło nie sa dobrze wycięte :)
    Na górze pewnie jakieś gipsowe ozdoby a i tak trudno mi coś takiego znaleźć.
    Ale co na dole zrobić, gdzie to kupić?

  • 2. Data: 2010-06-02 07:39:59
    Temat: Re: wykończenie kolumny w salonie
    Od: "hasz" <s...@p...wroc.pl>

    oto jedna ze stron
    http://www.sztukateria.hg.pl/

  • 3. Data: 2010-06-02 18:27:18
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    na podłoge gips?

  • 4. Data: 2010-06-04 21:41:07
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Tak na szybko, to mi przychodzi na myśl np. mozaika - dobrać o ton
    ciemniejszą niż kolor stiuku i dać na wysokość 3 kwadracików. Fuga w takim
    samym kolorze.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2010-06-05 16:09:09
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > troche na okrągło nie sa dobrze wycięte :)
    > Na górze pewnie jakieś gipsowe ozdoby a i tak trudno mi coś takiego znaleźć.

    Trzeba było rurę obsadzić. Mniej roboty i więcej frajdy.

  • 6. Data: 2010-06-07 08:58:54
    Temat: Re: wykonczenie kolumny w salonie
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Przede wszystkim dopasowałbym do falbanek przy umywalkach i wc.
    Masz podciągniętą elektrykę na dole, do diodek?

    -----

  • 7. Data: 2010-06-07 09:05:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przede wszystkim dopasowałbym do falbanek przy umywalkach i wc.
    > Masz podciągniętą elektrykę na dole, do diodek?

    Już kiedys Tobie pisałem:
    Pochwal sie jak Ty masz wszystko pieknie i gustownie zamiast głupio
    komentowac innych.
    I odpowiadaj pod cytatem

    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-06-07 18:28:41
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > I odpowiadaj pod cytatem

    To akurat nic nie da, duren od lat jest odporny na takie uwagi w zwiazku z
    czym nawet tego nie widze dzieki KF. Tobie tez to radze, no chyba ze lubisz
    rozmowy z obrazem. :-)

    Pozdro.. TK