  • 1. Data: 2010-06-01 15:25:53
    Temat: Jak obrobić okolice okna od zewnątrz
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Okna pcv są osadzone 5cm w głąb ściany. Na elewacji będzie styropian
    ryflowany 5cm mam więc 10cm do wykończenia. Między listwą otaczającą okno a
    otworem w ościeżnicy jest 3,5cm więc mało co tam wejdzie. Nie zależy mi na
    izolacji, styropian jest tylko jako podkład pod tynk.

    Jak na tym odcinku między styropianem a ościeżnicą położyć tynk?

    Wiatroizolacja trzyma się tylko na zszywkach więc klejenie do niej
    czegokolwiek nie ma sensu.
    Utknąłem - zupełnie nie wiem jak to ugryźć. Może przyszyć siatkę do
    wiatroizolacji i zasmarować klejem a na to tynk?

    Dodam, że ten domek to altanka działkowa ale chciałbym zrobić to jak
    najlepiej.

    PC

  • 2. Data: 2010-06-01 16:15:34
    Temat: Re: Jak obrobić okolice okna od zewnątrz
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "PC" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Okna pcv są osadzone 5cm w głąb ściany.

    Okna masz źle osadzone. Powinny być na równo lub wręcz wystające w warstwę
    ocieplenia.

    Przerób to, bo nie ocieplisz tego nijak. Daj zdjęcia.

  • 3. Data: 2010-06-01 16:26:08
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Okna masz źle osadzone. Powinny być na równo lub wręcz wystające w warstwę
    > ocieplenia.
    >
    > Przerób to, bo nie ocieplisz tego nijak. Daj zdjęcia.

    One są wstawione w konstrukcję ścian (belki 8x10). To co wystaje na zewnątrz
    to tylko poszycie - poziome deski co kawałek i na to pionowe, pełne
    deskowanie.

    Nie zależy mi na ocieplaniu. To jest domek sezonowy.

    PC

  • 4. Data: 2010-06-01 16:33:23
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Nie zależy mi na ocieplaniu. To jest domek sezonowy.

    To inna sprawa. To chyba bez znaczenia jak obrobisz. Obij deskami, boazerią
    choćby :-)

  • 5. Data: 2010-06-01 16:38:57
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > To inna sprawa. To chyba bez znaczenia jak obrobisz. Obij deskami,
    > boazerią choćby :-)

    Ale chciałbym tynkiem takim jak na elewacji tylko nie wiem jak zrobić, żeby
    się trzymał tam, gdzie nie ma styropianu. Usunąć wiatroizolację a może dać
    blachę albo coś innego?

    PC

  • 6. Data: 2010-06-01 17:00:52
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Ale chciałbym tynkiem takim jak na elewacji tylko nie wiem jak zrobić,
    > żeby się trzymał tam, gdzie nie ma styropianu. Usunąć wiatroizolację a
    > może dać blachę albo coś innego?
    >
    > PC

    Daj zdjęcia

  • 7. Data: 2010-06-01 17:22:06
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    http://picasaweb.google.pl/115666360251322554288/Dzi
    aKa#5477856435217399938

    PC

  • 8. Data: 2010-06-01 18:54:46
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Sorry za spam ale coś poszło nie tak:
    http://picasaweb.google.com/109927373536560207090/WE
    B#

    PC

  • 9. Data: 2010-06-02 07:39:35
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 1 Cze, 20:54, "PC" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Sorry za spam ale coś poszło nie
    tak:http://picasaweb.google.com/10992737353656020709
    0/WEB#

    > PC

    Ja bym to jednak zrobił tak jak doradzał kiki czyli obił to deskami.
    Pomalujesz na biało i będziesz miał więcej światła no i moskiterę
    bedzie do czego przymocować i/lub okiennice.
    Pzdr
    QbaB