  • 1. Data: 2010-02-20 20:31:03
    Temat: Kominek, lakier, K-G i blacha.
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Jest sobie kominek obudowany płyt ą K-G, płytkami klinkierowymi i drewnem.
    Żona zażyczyła sobie dorobienia atrap które udawałyby nogi. Atrapy już
    wykonane z 2mm blachy. Dwa pytania:
    1) Chciałbym pomalować je na kolor wkładu (Tarnava Comfort). Może ktoś wie
    jaka farba/lakier używana jest przez producenta? Wysłałem pytanie do Tarnavy
    ale nie odpowiedzieli.
    2) Jak przymocować blachę do K-G? Mam zamiar przykręcić je 2 wkrętami ale
    dodatkowo chciałbym je przykleić &#8230; no właśnie czym? Silikonem? Klejem?

    Pozdr,
    Mariusz