  • 1. Data: 2009-05-11 06:33:12
    Temat: Kto wie?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?
    Z przesuwaniem mabli?

  • 2. Data: 2009-05-11 13:06:43
    Temat: Re: Kto wie?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

    > Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?
    > Z przesuwaniem mabli?

    Postawisz tego swego koszernego spirytusu co to go pedzisz w piwnicy
    i Heniek zrobi ci te panele... Nawet przesunie mable...

  • 3. Data: 2009-05-11 13:13:29
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

    > Postawisz tego swego koszernego spirytusu co to go pedzisz w piwnicy
    > i Heniek zrobi ci te panele... Nawet przesunie mable...

    Kiepski parchaty donos - nie mam destylarki, nawet najprostszej. Nawet
    sokownik napieprzył - nieużywany od 20 lat - wężyki sparciały...

  • 4. Data: 2009-05-11 13:24:06
    Od: "Zbyszek" <z...@p...fm>

    Troll pt Panslavista pyta:

    > Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?
    > Z przesuwaniem mabli?

    W Zielonej Górze orientacyjnei równowartość 1m2 paneli.
    Średnio - 50-75 zł/m2.

  • 5. Data: 2009-05-11 13:34:39
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...fm> napisał
    > W Zielonej Górze orientacyjnei równowartość 1m2 paneli.
    > Średnio - 50-75 zł/m2.

    Na pewno masz na myśli panele bezklejowe? Może to za barlinek?

    Bo jeżeli tylko się płaci za kładzenie paneli to zmieniam branżę ;)

    Pozdrawiam,
    e2rd
    Darek K.

  • 6. Data: 2009-05-11 15:31:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > W Zielonej Górze orientacyjnei równowartość 1m2 paneli.
    > Średnio - 50-75 zł/m2.

    Jaja sobie robisz?
    Za panele bezklejowe to maks 15zł
    Prostszej pracy jak układanie paneli to chyba nie ma.

    Kris

  • 7. Data: 2009-05-11 15:56:21
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Ile kosztuje ułożenie (robocizna) paneli podłogowych od metra?

    dwie godziny nauki na sucho, czyli w internecie, a później cirka kwadrans
    z metra.

    > Z przesuwaniem mabli?

    Tu łatwo przepłacić. Dwa browary, choć to zależy ile tych mebli.

  • 8. Data: 2009-05-11 16:22:29
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:4a084c38$1@news.home.net.pl...

    > dwie godziny nauki na sucho, czyli w internecie, a później cirka kwadrans
    > z metra.

    > Tu łatwo przepłacić. Dwa browary, choć to zależy ile tych mebli.

    Panele na zastrzały - chodzi o zapłatę za metr kwadratowy - kto ile płacił.
    Nie zamierzam się uczyć ani przy tym pracować - tylko proszę o info.

  • 9. Data: 2009-05-11 17:38:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > płacił.
    > Nie zamierzam się uczyć ani przy tym pracować - tylko proszę o info.

    W cywilizacji 15zł/mkw. Na zadupiach pewnie poniżej 10zł/mkw

    Kris

  • 10. Data: 2009-05-11 22:49:59
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Kris wrote:

    > W cywilizacji 15zł/mkw. Na zadupiach pewnie poniżej 10zł/mkw

    w Łodzi - płaciłem 3zł/m ze swoim materiałem
    z materiałem kupionym w Castoramie płaciłbym 1.5 zł /m2

    pokój 20m2 zrobili w 45 min

    aż żałowałem że wcześniej 80m układałem sam :]

    --
    pozdrawiam