  • 1. Data: 2009-05-10 12:44:26
    Temat: pęknięta muszla klozetowa
    Od: szef <s...@p...spamowa>

    Witam

    Pod muszlą klozetową znalazłem małe kałuże wody. Po obejrzeniu jej
    zauważyłem rysy w tym najgorsza w kolanku. Podejrzewam że woda może
    przeciekać przez tą rysę w kolanku. Czy można uszczelnić tą rysę? Jeżeli
    tak to czym?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-10 13:06:05
    Temat: Re: pęknięta muszla klozetowa
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > zauważyłem rysy w tym najgorsza w kolanku. Podejrzewam że woda może
    > przeciekać przez tą rysę w kolanku. Czy można uszczelnić tą rysę? Jeżeli

    ja bym ja jednak zmienil na nowa.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2009-05-10 13:06:36
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    szef pisze:
> [...]
    > zauważyłem rysy w tym najgorsza w kolanku. Podejrzewam że woda może
    > przeciekać przez tą rysę w kolanku. Czy można uszczelnić tą rysę? Jeżeli

    Obwiązać taśmą techniczną albo nie myć przez jakiś czas.
    ;-)
    Ale to półśrodki.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 4. Data: 2009-05-10 13:25:54
    Od: szef <s...@p...spamowa>

    Piotrek pisze:

    > ja bym ja jednak zmienil na nowa.

    docelowo to bym wolał ale teraz nie mogę tego zrobić :(
    chodzi mi o taki półśrodek tymczasowy.

  • 5. Data: 2009-05-10 13:54:28
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Doraźnie owinąć taśmą izolacyjną. Szybko wymienić. Leżałem w szpitalu z
    gościem, któremu pękła muszla podczas "posiedzenia". Miał chyba ze
    dwadzieścia szwów.
    Jacek

  • 6. Data: 2009-05-10 14:08:41
    Od: szef <s...@p...spamowa>

    Jacek pisze:
    > Doraźnie owinąć taśmą izolacyjną. Szybko wymienić. Leżałem w szpitalu z
    > gościem, któremu pękła muszla podczas "posiedzenia". Miał chyba ze
    > dwadzieścia szwów.

    wow ... to mnie przekonało do szybkiej wymiany.

  • 7. Data: 2009-05-10 14:14:18
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "szef" <s...@p...spamowa> napisał w wiadomości

    > wow ... to mnie przekonało do szybkiej wymiany.

    Jasne, po co stracić nabiał?

  • 8. Data: 2009-05-10 15:11:21
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Doraźnie owinąć taśmą izolacyjną. Szybko wymienić. Leżałem w szpitalu z
    > gościem, któremu pękła muszla podczas "posiedzenia". Miał chyba ze
    > dwadzieścia szwów.

    auc :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 9. Data: 2009-05-10 20:38:47
    Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl>

    Witaj

    moja Mamuska czyms przywalila od spodu i zrobila sie rysa. ZALALAEM kropelka
    (cyjanopanem) z wierzchu i od spodu

    trzyma!!

    pozdr WM

  • 10. Data: 2009-05-11 15:15:57