  • 1. Data: 2009-05-07 11:01:24
    Temat: Listwy przypodłogowe a malowanie
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Czy znacie jeskiś system listew przypodłogowych PCV
    które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
    (czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
    tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

    ThinA

  • 2. Data: 2009-05-07 11:57:19
    Temat: Re: Listwy przypodłogowe a malowanie
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Rom wrote:
    > Czy znacie jeskiś system listew przypodłogowych PCV
    > które da się na czas malowania ŁaTWO ściągać
    > (czytaj bez wykrecania wkrętów np.)
    > tak aby nie trzeba było ich okeljać taśmą malarską?

    Jakiś czas temu kupowałem w Castoramie listwy przypodłogowe mocowane na
    wcisk na przykręcone do ściany zaczepy. Możesz w miarę łatwo je
    ściągnąć, pomalować i potem założyć od nowa. Nie pamiętam nazwy, ale to
    taki system umożliwiający pociągnięcie kilku przewodów w tych listwach.
    A już wiem, to było to: http://www.aspro.com.pl/

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2009-05-15 21:22:19