  • 1. Data: 2009-05-07 20:23:51
    Temat: Panel Deante - Jaguar Round
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Czy może ktoś z Was jest użytkownikiem panelu prysznicowego firmy Deante -
    Jaguar Round?
    Albo jakiegos innego tej firmy? Wiem ze wschód.... ale moze coś wart?
    Pozdrawiam
    Robi

  • 2. Data: 2009-05-08 13:13:16
    Temat: Re: Panel Deante - Jaguar Round
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Robert pisze:
> [...]
    > Jaguar Round?
    > Albo jakiegos innego tej firmy? Wiem ze wschód.... ale moze coś wart?

    wszystko jest wschód
    niekiedy lepszy niekiedy gorszy

    michal

  • 3. Data: 2009-05-09 11:24:07
    Od: "malaga" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - Jaguar Round?
    > Albo jakiegos innego tej firmy? Wiem ze wschód.... ale moze coś wart?

    Używam od kilku miesięcy panelu Deante Toscano - póki co nie mam do niego
    zastrzeżeń, wygląda nieźle i sprawuje się przyzwoicie.

  • 4. Data: 2009-05-11 11:49:02
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Nie wiem jak panele, ale baterie są niezłe - od kilku lat używam jednej
    takiej i wytrzymała wyraźnie dłużej, niż typowe polskie produkcje
    ("Armatury" np.). Poza tych nie jestem pewny, ale chyba Deante to akurat
    polska firma?

    T.

  • 5. Data: 2009-05-11 12:41:27
    Od: "Beata" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał:
> [...]
    > takiej i wytrzymała wyraźnie dłużej, niż typowe polskie produkcje
    > ("Armatury" np.). Poza tych nie jestem pewny, ale chyba Deante to akurat

    Jak najbardziej polska, ale dużo rzeczy ściągają chyba z Chin, przynajmniej
    do tych tańszych wyrobów. Ja używam panelu Deante Selena, dojechał do mnie
    pięknie zapakowany z naklejką w środku "Made in China":) Mam za sobą
    pierwszą naprawę /używam ok. 2 miesiące/, mianowicie w trakcie kąpieli z
    hukiem urwała się do połowy u nasady dysza od hydromasażu, wykonana z
    plastiku. Serwis dojechał w postaci miłego pana, który migiem wymienił
    dyszę, a przy okazji też górną wylewkę, bo ciężko chodziła regulacja
    strumienia wody. Facet powiedział, że ta urwana dysza zdarza się po raz
    pierwszy - wcześniej nie miał do czynienia z taką usterką, pocieszył, że
    jakby cos się dalej działo, to mi wymienią cały panel.
    Generalnie w sumie jestem zadowolona, usterki się zdarzają we wszystkim, a
    naprawa była błyskawiczna i bez wydziwiania.
    Zwróć jedynie uwagę, że mój panel jest jednym z najtańszych w ofercie
    Deante, ten, który Cię interesuje, to zdecydowanie wyższa półka, a więc i
    teoretycznie lepsza jakość:)

    Uśmiechy,
    Beata