  • 11. Data: 2009-05-11 15:52:46
    Temat: Re: pęknięta muszla klozetowa
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:4a0842a1$0$2399$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Ty juz go i tak nie masz ....
    >
    > --
    > SQLwysyn
    > sqlwysyn.blog.onet.pl

    Nie twoje sqlwysyny zmartwienie. Wstaw qrwo sobie zęby, nie będziesz
    seplenił.

  • 12. Data: 2009-05-11 17:27:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Nie twoje sqlwysyny zmartwienie. Wstaw qrwo sobie zęby, nie będziesz
    > seplenił.

    Lepiej nie mieć zębów niż nie mieć jaj kapłonie.
    A co to jest SQL poszukaj sobie w Wikipedii. Jesli jestes na tyle
    inteligentny (w co wątpię) by potrafic to zrobic.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 13. Data: 2009-05-11 18:25:27
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > A co to jest SQL poszukaj sobie w Wikipedii. Jesli jestes na tyle
    > inteligentny (w co wątpię) by potrafic to zrobic.

    Wolę inne programy. A siedmioro dzieci własnojajecznych i troje wnucząt
    mojej progenitury świadczy o skuteczności mojego nabiału.

  • 14. Data: 2009-05-12 15:08:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Wolę inne programy.

    Wikipedia to nie program lamerze.