  • 1. Data: 2010-08-02 13:12:53
    Temat: Ktoś może polecić dobrą ekipę do układania kostki granitowej w okolicach Krakowa?
    Od: thug <a...@g...com>

    Jak w temacie. Info proszę na priva albo postem na grupę. Wielkie
    dzięki, za pomoc!
    a.

  • 2. Data: 2010-08-02 13:32:20
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "thug" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    rn.googlegroups.com...
    >Jak w temacie. Info proszę na priva albo postem na grupę. Wielkie
    >dzięki, za pomoc!

    Z Zakopanego, Łeby, Bargędzina czy moze z Zamościa.
    Napisz z jakiego regionu Polski to ma byc ekipa.
    Bo na razie napisałes jak warszawiak;)))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-08-02 13:36:53
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek
    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    prn.googlegroups.com...

    > Z Zakopanego, Łeby, Bargędzina czy moze z Zamościa.
    > Napisz z jakiego regionu Polski to ma byc ekipa.
    > Bo na razie napisałes jak warszawiak;)))

    Sorry to ja przegapiłem. Było w temacie Kraków.