  • 1. Data: 2009-05-29 09:37:41
    Temat: Kuchenka elektryczna- problem
    Od: s...@g...com

    Do tej pory bardzo chwaliłem sobie kuchnie elektryczne bo traktowałem
    je jako dodatkowy blat.
    Ale od kiedy mam z sensorycznym sterowaniem na płycie grzejnej i teraz
    jak cos kłade na panel zaczyna mi piszczeć.
    Próbował ktoś coś z tym zrobić?

  • 2. Data: 2009-05-29 09:46:09
    Temat: Re: Kuchenka elektryczna- problem
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    p.googlegroups.com...
[...]

    Hebelek z kontrolką w miejscu podręcznym lub naocznym.

  • 3. Data: 2009-05-29 14:48:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Ale od kiedy mam z sensorycznym sterowaniem na płycie grzejnej i teraz
    > jak cos kłade na panel zaczyna mi piszczeć.

    mam zepsuta szklaną kule, nie mogę ci pomóc. A znajoma wróżka zachorowała
    na świńska grypę.