  • 1. Data: 2009-04-09 13:24:36
    Temat: Kuchnia elektryczna
    Od: waruga <w...@g...pl>

    Czy nowa kuchnia elektryczna taka prosto ze sklepu posiada kabel do
    podłączenia do gniazda trójfazowego, czy kabel należy sobie zorganizować
    samemu? (na wszelki wypadek kabel mamy, ale ja naiwnie myślę, że powinien
    być już dołączony do kuchni).
    --
    waruga

  • 2. Data: 2009-04-09 14:35:29
    Temat: Re: Kuchnia elektryczna
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl>

    Powinien być.
    U mnie był.

    Pozdrawiam
    charwel:)

  • 3. Data: 2009-04-09 15:48:03
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-09 16:35, użytkownik charwel (Oo)==::: napisał::

    > Powinien być.
    > U mnie był.

    Jaki? Producent przewidzial jaka bedziesz mial odleglosc od kuchni do
    przylacza ?

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 4. Data: 2009-04-09 19:20:29
    Od: waruga <w...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 16:35:29 +0200, charwel (Oo)==::: napisał(a):

    > Powinien być.
    > U mnie był.

    jednak nie było, z podłączeniem musimy poczekać do jutra, bo przywieźli ją
    przed 20.00 więc po ciemku nie bardzo się da podłączyć
    --
    waruga

  • 5. Data: 2009-04-09 19:21:39
    Od: waruga <w...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 17:48:03 +0200, Marek Kutyla napisał(a):

    > Producent przewidzial jaka bedziesz mial odleglosc od kuchni do
    > przylacza ?

    Faktycznie.
    --
    waruga

  • 6. Data: 2009-04-09 21:22:22
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    > jednak nie było, z podłączeniem musimy poczekać do jutra, bo przywieźli ją
    > przed 20.00 więc po ciemku nie bardzo się da podłączyć
    > --

    Może jednak najpierw zrób oświetlenie - zawsze będzie można dłużej
    popracować.
    ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 7. Data: 2009-04-10 09:21:32
    Od: "charwel \(Oo\)==:::" <c...@p...onet.pl>

    > Jaki? Producent przewidzial jaka bedziesz mial odleglosc od kuchni do
    > przylacza ?

    Siemens płyta indukcyjna.Około 2,5m długosci.

    Pozdrawiam

    charwel :)

  • 8. Data: 2009-04-10 10:37:01
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-10 11:21, użytkownik charwel (Oo)==::: napisał::

    > Siemens płyta indukcyjna.Około 2,5m długosci.

    No to nie przewidzial, bo u mnie by nie starczylo.

  • 9. Data: 2009-04-10 13:14:46
    Od: waruga <w...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Apr 2009 23:22:22 +0200, emarcin napisał(a):

    > Może jednak najpierw zrób oświetlenie - zawsze będzie można dłużej
    > popracować.
    > ;)

    he, he, he ;)oświetlenie jest od 13 lat ;)ale dla bezpieczenstwa przy
    instalowaniu wyłączyliśmy główny bezpiecznik.
    Kuchnia zamontowana dzisiaj przy dziennym świetle. Działa w porządku,
    pierwszy obiad ugotowany. Byle tak dalej. Chociaż to czyszczenie płyty ;)
    --
    waruga

  • 10. Data: 2009-04-10 13:24:09
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 15:14:46 +0200, waruga napisał(a):

    > pierwszy obiad ugotowany. Byle tak dalej. Chociaż to czyszczenie płyty ;)

    Przywykniesz - są specjalne mleczka do płyt ceramicznych, do tego ostrze od
    nożyka Stanleya do skrobania na płasko i spoko

    T.