  • 1. Data: 2009-04-09 17:00:23
    Temat: gdzie ubezpieczyć dom
    Od: Puszka <p...@g...com>

    Witam

    W związku z tym że dom juz prawie na wykonczeniu zwracam się z
    pytaniem gdzie macie ubezpieczone wasze domki.

    Doradzano mi Compense. Co wy na to.

    Czy do ubezpieczenia domu (nie budowy) konieczne jest odebranie
    budynku.

    Jest to stary dom w przebudowie z całym projektem i bedzie wymagał
    odebrania. Adres jest przypisany. Oczywiście są okna i drzwi.

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2009-04-10 07:34:36
    Temat: Re: gdzie ubezpieczyć dom
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *Puszka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C Pippi):

    > Doradzano mi Compense. Co wy na to.

    My mamy ubezpieczony w PZU - chyba raczej z przyzwyczajenia do TU niż z
    analizy ofert ubezpieczeniowych ;)

    > Czy do ubezpieczenia domu (nie budowy) konieczne jest odebranie
    > budynku.

    Nie, nie jest wymagane.
    Natomiast napewno jest wymagane zabezpieczenie w postaci dobrych drzwi z 2
    zamkami z atestem. Czyli jak masz tylko zamek podklamkowy do musisz dorobić
    jeszcze jeden. Dom musi być zamknięty. Czyli okna też muszą się zamykać a
    nie chlapać na wietrze.

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

  • 3. Data: 2009-04-10 11:26:04
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Puszka pisze:
    > Witam
    >
    > W związku z tym że dom juz prawie na wykonczeniu zwracam się z
    > pytaniem gdzie macie ubezpieczone wasze domki.
    >
    > Doradzano mi Compense. Co wy na to.

    ja tam mam w Hestii, jakoś chyba dla tego, że w hesti mam wszystko, i
    nigdy nie bylo problemu z odzyskaniem pieniedzy w razie czego... (tzn w
    przypadku kolizji samochodowych, bo ze spraw mieszkaniowych, cale
    szczescie, nie trzeba bylo)

    w compensie mam (jeszcze poki co) jakies ubez. na zycie czy na rente czy
    cos, ale bede sie z tego wycofywal, bo cos za czesto podnosza skladki