  • 1. Data: 2013-12-05 20:21:58
    Temat: LED GU10
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
    złączem/wtykiem GU10?

  • 2. Data: 2013-12-06 18:22:53
    Temat: Re: LED GU10
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Kamikazee* wdusil[a] knefle:

    >Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
    >złączem/wtykiem GU10?

    http://www.osram.com/media/resource/hires/345196/led
    -star-par16-50-36&176-827.pdf

    http://www.osram.com/media/resource/hires/345195/led
    -star-par16-35-36176-827.pdf

    Mozna trafic na promocje w marketach. Temp barwowa taka jak deklarowana 2700K.
    Barwa i intensywnosc prawie nieodroznialna od halogenowego odpowiednika 50W dla 7W
    led
    i 35W dla 4,5W led.

  • 3. Data: 2013-12-07 04:53:09
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 20:21:58 UTC+1 użytkownik Kamikazee napisał:
    > Możecie polecić jakiś najjaśniejszy LED o ciepłej barwie światła na 230V ze
    >
    > złączem/wtykiem GU10?

    Na to pytanie akurat nie umiem Ci odpowiedzieć, bo to nie moja specjalność.
    Ale zapewne któryś z Kolegów z pl.misc.elektronika ma o tym pojęcie. Dlatego sugeruję
    zadać tam pytanie. Tam jest sporo mądrych i życzliwych ludzi.