  • 1. Data: 2009-08-03 05:11:16
    Temat: Lakier w sprayu do metalu
    Od: "maanj" <a...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje kupic lakier w sprayu do metalu (blacha ocynkowana)
    kilkuletnia na zewnątrz - czarny mat, kupilem ostatnio Ecocolor -10 zł 200ml
    ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem pazokciem
    i wszytsko schodzi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-03 07:40:30
    Temat: Re: Lakier w sprayu do metalu
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Potrzebuje kupic lakier w sprayu do metalu (blacha ocynkowana)
    > (..) ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem
    > pazokciem i wszytsko schodzi

    Musisz dać podkład na metale kolorowe lub specjalny lakier na ocynk.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-08-03 08:31:49
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    200ml
    > ale jakie bylo moje zdziwenie jak po pomalowaniu lekko zarysowalem

    Metale kolorowe muszą miec powierchnię pasywowaną. Do tego celu służą
    podkłady reaktywne. Pytać w sklepie o podkład na cynk. I postępować w/g
    opisu na opakowaniu.