  • 1. Data: 2009-08-03 13:14:07
    Temat: punktowo zdarty lakier z podlogi
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam,

    2 lata po lakierowaniu lakier czesciowo jest zdarty. Najbardziej w
    pokoju mlodego - w kacie gdzei jest jego biureczko i gdzie szura
    plastikowym krzeselkiem z ikei. Chcialbym ten obszar ok. 1m x 1m pokryc
    na nowo lakierem. Czy mozna to zrobic samemu? Jesli tak to jak?
    Doswiadecznei mam zerowe- nie wiem jaki byl poprezdni lakier - oprocze
    tego za mial byc super wytrzymaly -polmat.
    Jesli ktos robil cos takiego to prosze o instrukcje.
    Akurta mlody wyjezdza teraz wiec spokojnie mozna podzialac

    m[...]