  • 1. Data: 2009-08-02 22:11:41
    Temat: meble ogrodowe
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    czy impregnowana sosna to znosny material na krzesla i stoly czy lepiej
    cos innego kupic?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-08-03 12:03:58
    Temat: Re: meble ogrodowe
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 3 Aug, 00:11, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > czy impregnowana sosna to znosny material na krzesla i stoly czy lepiej
    > cos innego kupic?

    Jeśli będziesz chronił przed słońcem, deszczem, wiatrem i mrozem to
    OK. Ale jeśli by miały stać w ogrodzie to lepiej coś innego.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-08-03 18:38:10
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 03-08-2009 o 14:03:58 ZbyszekZ <z...@g...com> napisał(a):

    > Jeśli będziesz chronił przed słońcem, deszczem, wiatrem i mrozem to
    > OK. Ale jeśli by miały stać w ogrodzie to lepiej coś innego.

    hm , teak czy co ? troche moge chronic ale nie mam miejsca na to wewnatrz.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2009-08-04 06:28:52
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 3 Aug, 20:38, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > hm , teak czy co ? troche moge chronic ale nie mam miejsca na to wewnatrz.

    Jeśli nie masz nawet miejsca na zimię to zapomnij o jakimkolwiek
    drewnie albo przygotuj się na coroczną renowację (puszka przyzwoitego
    lakieru 50zł, starcza na jedną dużą ławkę).
    U mnie stały meble z teaku właśnie i po 3 zimach były do wywalenia.
    Teraz mam ławkę sosnową, ale chowam wczesną jesienią do piwnicy, a
    stoi pod zadaszeniem.

    --
    ZZ@private