  • 1. Data: 2009-08-01 06:05:33
    Temat: AGD - smar - piekarnik
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Mam piekarnik a w nim wysuwane szuflady na takich rolkach stalowych. Te
    rolki pracują na kilku kuleczkach stalowych - jak w łożysku.

    Żona ostatnio wzięła te całe rolki i włożyła do zmywarki - żeby doczyścić.

    Mam wrażenie, że zniknął jednocześnie taki biały gęsty smar z tych kółek
    - który tam był żeby łagodzić przesuwanie.

    Wiecie co to może być i skąd to wziąć?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-08-01 12:16:34
    Temat: Re: AGD - smar - piekarnik
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam wrażenie, że zniknął jednocześnie taki biały gęsty smar z tych kółek
    > - który tam był żeby łagodzić przesuwanie.

    Naskosil i inne czyli smary silikonowo-teflonowe. Allegro lub sklepy z
    częściami dla elektroników.

    P.

  • 3. Data: 2009-08-01 19:36:10
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Pietrek pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Naskosil i inne czyli smary silikonowo-teflonowe. Allegro lub sklepy z
    > częściami dla elektroników.

    A wytrzymuje to to te 250 st. parę razy w ciąu miesiąca przez np. 10-30
    minut?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 4. Data: 2009-08-01 23:43:29
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Poczytaj sobie specyfikację smaru na allegro lub google.

    P.