  • 1. Data: 2009-07-31 18:13:19
    Temat: dezynsekcja :(
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
    mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(. Sa w domu
    dzieci, jest mama po zawale (78). Czeka mnie dezynsekcja, ale przyznam, że
    troche sie boję jej potencjalnych skutków=podtrucie dzieciaka i mamy. Wiem,
    że spektrum potencjalnie użyanych do tego celu środków jest dość duże.
    Zanim zdecyduję się na konkretna firmę deratyzacyjną chciałbym wiedzieć,
    ajie preparaty wchodzą w grę, i przede wszystkim jakich unkać. Nie potrafię
    ocenć wiedzy speca od DDD. Jak jest taka, jak niektórych malarzy, dla
    których farba to farba bez wdawanie sę w niuanse to mogę mieć pod górkę. Ma
    tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
    taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

  • 2. Data: 2009-07-31 19:01:15
    Temat: Re: dezynsekcja :(
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
    > taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

    Wystarczy wkroplić specyfik na insekty w sierść kotom na karku - pchły
    wyginą - bo koty będą trujące, a one będą do nich szły...

  • 3. Data: 2009-08-01 04:44:18
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Dobry, wodny odkurzacz i wyodkurzanie zakamarków - łóżek, materacy, foteli,
    zwłaszcza tam, gdzie koty leżą, wypranie poscieli - wszystko po to aby
    usunąć jajka insektów.

  • 4. Data: 2009-08-02 13:59:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 31 Lip, 20:13, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
    > taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.

    Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

  • 5. Data: 2009-08-02 15:31:33
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Dobry, wodny odkurzacz i wyodkurzanie zakamarków - łóżek, materacy, foteli,
    > zwłaszcza tam, gdzie koty leżą, wypranie poscieli - wszystko po to aby
    > usunąć jajka insektów.

    Właśne na ta okoliczność kupłem "wodnika". Tyle, że zapomnialem wyłączyć z
    gniazdka, został na nmoc w łazience i spalił się zaworek od detergentu/pary
    :)
    Myślisz, ze kilka tygodni takigo intensywnego odkurzania (teraz juz na
    sucho, bo odkurzacz ani pary, ani detergentu nie poda)załatwi sprawę ?

    PS. Na kilku egzmplarzach cwiczyem dzialanie pary :). Mocne bestie, dopiero
    dłuższa "sauna" wyłącza im funkcje zyciowe... :) Ciekawe, czy larwy tez
    takie odporne :)

  • 6. Data: 2009-08-02 15:32:17
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Ascyp. Vide sklepy z art. ogrodniczymi.

    Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ? To się pryska czy moczy=zmywa ?

  • 7. Data: 2009-08-02 17:06:35
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ? To się pryska czy moczy=zmywa ?

    Jesy szwajcarskiej firmy srodek przeciw insektom dfo stosowania np. w
    magazynach żywności, ale nie pomnę jego nazwy.

  • 8. Data: 2009-08-02 20:18:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    On 2 Sie, 17:32, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Na długo trzeba się z domu wyprowadzić ?

    Aż wyschnie i wywietrzyć.
    http://www.bestpest.com.pl/img/etykiety/ASCYP10WP.pd

    > To się pryska czy moczy=zmywa ?

    Pryska.
    Kiedyś przed laty miałam inwazję pcheł - jakiś kot zadomowił się w
    niewykończonym domu, gdzie było jeszcze pełno kurzu i różnych rzeczy,
    przywiezionych z innego mieszkania. Dwa opryski w odstępach ok.
    tygodniowych i był spokój.

  • 9. Data: 2009-08-02 22:18:00
    Od: arek <A...@g...com>

    On 31 Lip, 20:13, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
    > mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(

    Srodek na pchly na kota, a kot juz sam zadba, zeby wyzbierac
    pchly z mieszkania.

    Mozesz ganiac za pchlami po calym mieszkaniu z odkurzaczem,
    albo zatruc im zrodlo pozywienia (kot) i czekac az same
    wyzdychaja.

  • 10. Data: 2009-08-02 23:03:53
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Mozesz ganiac za pchlami po calym mieszkaniu z odkurzaczem,
    > albo zatruc im zrodlo pozywienia (kot) i czekac az same
    > wyzdychaja.
    mozesz sie podzelic doswiadczeniami ? wolalbym nie zatruwac mieszkania
    czymkolwiek...