  • 1. Data: 2009-07-29 22:21:51
    Temat: gniazda i wlączniki
    Od: Jarosław Jaszewski <j...@t...pl>

    Witam

    Mieszkanie świeżo po remoncie i czeka mnie zakup wszystkich gniazdek
    napięciowych, włączników i różnych TV i Tel.
    Kilka z nich będzie w ramkach - częśc osobno. Chciałbym to kupic przez
    net - ale niekoniecznie. OBI, Casto, LM też może być...

    Co polecacie? Jaką firme wpisac w google? Mam byc nie za drogie,
    możliwość podwójnych gwiazdek w ramce, ogólnie raczej płaskie (mało
    odstające od ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
    Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie
    musi byc w kolorach tęczy :-)

    Mam nadzieje, że coś poradzicie....

    pozdrawiam

    jj

  • 2. Data: 2009-07-30 04:11:26
    Temat: Re: gniazda i wlączniki
    Od: "emarcin" <e...@p...com>

    > Mieszkanie świeżo po remoncie i czeka mnie zakup
    > wszystkich gniazdek napięciowych, włączników i
    > różnych TV i Tel.

    Ja polecam Legranda Sistena
    http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content
    /templates/previewFlashComplet.asp?P=422&L=EN
    Nie najtańszy - ale ma bardzo dobry system mocowania w
    ścianie
    (metalowe korpusy i łapki mocujące).

    Pozdrawiam emarcin

    4289 (20090729) __________

  • 3. Data: 2009-07-30 04:33:25
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Jaszewski" <j...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:h4qi24$8p8$1@inews.gazeta.pl...

    Aby były w wyglądzie jednolite potrzebne są systemowe, a takie produkuje
    niewiele firm i nie są tanie, ale polecam - np do rozprowadzania kabli w
    listwach przyściennych i wszystkie gniazda montowane na nich, prawie nie
    trzeba kopać ścian.
    Firmy w Polsce to np. Legrand np. z Białegostoku - produkujące osprzęt
    do okablowania strukturalnego:
    http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content
    /templates/previewMultiPhoto.asp?P=429&L=EN

  • 4. Data: 2009-07-30 04:35:43
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > do okablowania strukturalnego:

    http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content
    /templates/previewMultiPhoto.asp?P=429&L=EN

    Przepraszam - nie Białystok a Suwałki...

  • 5. Data: 2009-07-30 09:01:07
    Od: Marigold <m...@g...pl>

    Możliwość podwójnych gniazdek w ramce znacznie ogranicza wybór, wbrew
    pozorom nie jest to standardowy element różnych systemów. My kierując
    się stosunkiem ceny do jakości wybraliśmy do nowo wybudowanego domu
    gniazdka i włączniki Kontakt Simon wersja Basic, również podwójne
    gniazda do ramek. Podobno produkty tej firmy dostępne są w Obi, ale nie
    sprawdzałam. My obejrzeliśmy je w hurtowni elektrycznej i zakupiliśmy
    przez internet, w sporo niższej cenie.
    To dopiero pół roku, ale jesteśmy zadowoleni.
    Pozdrawiam,
    Marigold
    Ps. Jeśli byłbyś zainteresowany adresem sklepu internetowego, w którym
    zrobiliśmy zakupy, daj znać na priv, nie chcę robić reklamy.

  • 6. Data: 2009-07-30 12:32:59
    Od: "Artur Dębski" <a...@a...pl>

> [...]
    > ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
    > Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie

    Polecem BERKER seria "KWADRAT" (jezeli nie mają być obłe ) - w każdej
    Castoramie czy lepszej hurtowni elektrycznej
    powinien być :
    http://images.google.pl/images?hl=pl&q=berker+kwadra
    t&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=

    Artur Dębski
    http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

  • 7. Data: 2009-07-30 14:19:40
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Jarosław Jaszewski (j...@t...pl) w wiadomości
    news:h4qi24$8p8$1@inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

    > Mam nadzieje, że coś poradzicie....

    http://www.dobregniazdka.pl/

    Wejdż i sobie pooglądaj co by Ci pasowało :)

    --
    Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.

  • 8. Data: 2009-07-30 19:58:54
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

> [...]
    > odstające od ściany), bardziej kwadratowe w kształcie niż okrągłe.
    > Kolor - nie ma dużego znaczenia.... Coś może srebrne, białe, szare - nie

    Po wielu probach w wielu lokalach, do siebie wybralem systemowe gniazdka
    firmy Legrand, seria Sistena. Nie sa najtansze, ale kupowane w
    hurtowni wychodza zdecydowanie (!) taniej niz w marketach.

    Zalety, obserwacje z montazu i 5 lat eksploatacji:
    - srubki nie zrywaja sie od mocnego przykrecania
    - proste i pewne podlaczanie kabelkow, rowniez gniazd wielokrotnych
    - mam biale, nie zolkna, latwo zmywaja sie
    - twardy plastik nie wyciera sie, nie rysuje
    - mechanizmy pracuja caly czas idealnie
    - rozne ramki wielokrotne - poziome, pionowe
    - po 5 latach nadal mozna kupic osprzet z serii

    Widzialem podrobki po 2 latach uzywania - pozlazila farba, srubki sie
    ukrecaja, mechanizmy niepewnie przelaczaja - cale szczescie tylko
    wizualnie nasladuja Sistene, do prostego odroznienia.

    AF

  • 9. Data: 2009-07-30 21:04:08
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Foton" <u...@g...comk> napisał w
    wiadomości news:h4su1v$50d$1@inews.gazeta.pl...

    > Po wielu probach w wielu lokalach, do siebie wybralem systemowe gniazdka
    > firmy Legrand, seria Sistena. Nie sa najtansze, ale kupowane w hurtowni
    > wychodza zdecydowanie (!) taniej niz w marketach.
    Problem w tym, że zwykła Sistena wychodzi ze sprzedaży, teraz panuje nam
    Sistena Life. Starą Sistenę można kupić jedynie z zapasów lub sprowadzić.
    Dla Castoramy Legrand przygotował specjalną ofertę - mechanizmy z
    plakietkami w komplecie. Po porównaniu z cennikiem, gdzie plakietki są
    liczone osobno, oszczędzamy po kilk złotych na sztuce, co daje jakie 20
    procent mniej niż w cenniku, tak jak ładny rabat w hurtowni.
    Niestety mimo to Sistena Life nie jest tania, a za taką cenę można oczekiwać
    więcej. Plastik jest lakierowany, czyli powierzchnia wrażliwa na otarcia i
    uszkodzenia. W dodatku przyciski mają bardzo sztywne mocowanie i niestety
    łatwo o złamanie lub pęknięcie. Rozebranie ramki wielokrotnej z wyłącznikami
    i przyciskami w celu pomalowania ściany, oczywiście bez uszkodzenia lakieru,
    jest wyzwaniem nie tylko dla malarza.
    Dla mnie zaletą tego systemu jest występowanie podwójnych przycisków
    służących mi do sterowania oświetleniem. Tańsze systemy Legranda i Berkera
    tego nie mają, a mające takie przyciski niemieckie serie Berkera są dużo
    droższe od Sisteny Life.

    Pozdrawiam,
    Druid29