  • 1. Data: 2009-07-29 07:02:45
    Temat: Farby Colours z Castoramy
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Helo,
    Zona mnie namowila na farbe Colours (Hirsch-Pol produkuje pod marka
    Castorama) - bo taki odcien jej sie podobal. Mi sie podobal kolor - ale nie
    o tym. :D Cos mnie tknelo i poczytalem w necie narzekania ludzi i zdjecia
    jak wygladaja sciany po pomalowaniu ta farba.
    Posty byly z 2004, 2005 roku - czyli wieki temu. Castorama raczej dba o swoj
    wizerunek i mysle, ze pewnie poprawiono cos... Ktos z Was moze ostatnio
    malowal Coloursem ? Jakies wrazenia ?
    Szczescie Castorama przyjmuje zwroty - nawet farb, podejrzewam ze daloby sie
    ta farba za ktoryms razem dobrze pomalowac, ale mi chodzi o czas i wolalem
    nie ryzykowac. Przy okazji polecam Alpina
    http://alpinafarby.pl/produkt/40-premiumlatex-3--wei
    ss.html
    Ta farba _wogole_ nie smierdzi. Ani grama. I kryje swietnie :)

    --
    pozdrawiam Was ciule
    Pelos