  • 1. Data: 2012-09-11 19:49:18
    Temat: Licówka cokół wokół budynku - gdzie ma się kończyć ?
    Od: "bogart" <b...@o...pl>

    Witam,
    przyszedł czas na zajęcie się cokołem i opaską wokół budynku.
    Elewacja skończona ok 30 cm nad gruntem, cokół cofnięty ok 10 cm.
    Z ziemi wychodzi fundament z bloczków betonowych zaizolowany, na nim
    styrodur a na nim folia kubełkowa.
    Opaska ma być z polbruku na podsypce piaskowej.
    Na cokole chcę położyć płytki gresowe imitujące cegły 30x60 cm.
    Gres klejony na styrodur ( z wtopioną siatką w klej ).
    I teraz pytania :
    1. Na jakiej wysokości w stosunku do ułożonego polbruku należy uciąć folie
    kubełkową ?
    2. Czy można ją uciąć w "połowie" wysokości kostki polbruku i zlicować z
    gresem "wychodzącym" powyżej polbruku ?
    3. Czy powinienem w takiej sytuacji pozostawić jakąś poziomą szparę między
    folią a gresem ? Czy też gres może opierać się na folii ?

    Jeżeli sobie to źle wymyśliłem, to może zaproponujcie inne rozwiązanie.

    Pozdrawiam !