  • 1. Data: 2012-09-10 13:49:17
    Temat: mocowanie/układanie papy termozgrzewalnej na styrodurze ?
    Od: Antii <c...@w...pl>

    Witam,
    chce samodzielnie wykonać izolacje balkonów. Wiem, że są różne sposoby, ale ja
    wybrałem następujący;
    - płyta żelbetonowa
    - styrodur (przyklejony klejem)
    - obróbki blacharskie
    - papa podkładowa
    - papa termozgrzewalna
    - wylewka z siatką
    - klej + płytki gresowe
    Mam pytanie, może wydawać się banalne, ale jak mocować papę podkładową do styroduru?
    Czy to się wogóle mocuje? Może wystarczy położyć, tylko zastanawiam się czy z czasem
    później wylewka się nie przesunie od elewacji
    Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-09-10 20:03:48
    Od: jaceto <j...@p...fm>

    On 10 Wrz, 13:49, Antii <c...@w...pl> wrote:
> [...]
    czy z czasem później wylewka się nie przesunie od elewacji
    > Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

    są w sprzedaży specjalne płyty styropianowe laminowane papą. Nazywa to
    się styropapa.

  • 3. Data: 2012-09-11 10:14:36
    Od: c...@w...pl

    > są w sprzedaży specjalne płyty styropianowe laminowane papą. Nazywa to
    >
    > się styropapa.
    Hmm, styrodur już kupiłem. Można jakoś z tego wybrnąć??

  • 4. Data: 2012-09-11 20:06:43
    Od: jaceto <j...@p...fm>

    On 11 Wrz, 10:14, c...@w...pl wrote:

    > Hmm, styrodur już kupiłem. Można jakoś z tego wybrnąć??

    Wpisałem w googla "klejenie styroduru z papą" i na ósmej pozycji
    wyskoczył mi Styrbit,
    więc wydaje mi się wielce prawdopodobne, że można z tego jakoś
    wybrnąć.

    pozdr.