  • 1. Data: 2012-09-09 08:23:58
    Temat: jak zrobic dobrze balkon nad wykuszem?
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    mam troche balkonu nad wykuszew salonie - ma tam isc 10 cm styroduru zeby ocieplić. i
    teraz sie zastanawiam jak to powinno byc zrobione - musze to wylac sam - czas mnie
    goni. czy ma to wygladac tak:
    Papa pod spód z zawinieciem na mur 20 cm
    styrodur 10 cm
    wylewka

    czy zeby ulozyc płytki trzeba polozyc na ta wylewke cos jeszcze ?

    Macie moze jakies sensopwne namiary na balustrady drewniane balkonowe z okolic wa-wy
    ?

    Dzieki za pomoc
    rt

  • 2. Data: 2012-09-10 07:45:15
    Temat: Re: jak zrobic dobrze balkon nad wykuszem?
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 9 Wrz, 08:23, "decore-meble.pl" <r...@g...com> wrote:
> [...]
    goni. czy ma to wygladac tak:
    > Papa pod spód z zawinieciem na mur 20 cm

    Pod papę warto jeszcze dysperbitem itp. zaizolować - no i jeśli to
    łączenie papy ze styro* - to dałbym jeszcze ew. folię budowlaną.

    > styrodur 10 cm

    Jak dasz rady, to więcej - bo to tak naprawdę jedyna izolacia cieplna
    stropu wykusza (ale tu pewnie nie puści wysokość progu drzwi
    balkonowych. I tak jest nieźle - mnóstwo jest wątków, gdzie komuś
    budowlańcy wylali wykusz i resztę piętra "na równo" i 5 cm to max, co
    można dać - niemal gwarantowane przemarzanie.

    > wylewka

    Dopilnuj spadku! bo potem już ciężko to będzie wyprowadzić.

    > czy zeby ulozyc płytki trzeba polozyc na ta wylewke cos jeszcze ?

    Hydroizolacja - coś w stylu Mapei Mapelastic itp.; nie wiem też co
    robisz z okuciami balkonu - płytki z kapinosem, blacha itp. - ale
    jeśli blachy czy jakieś systemowe kapinosy (drogie jak cholera) - to
    powinny być wtopione w hydroizolacji dodtkowo z użyciem takiego
    izolacyjnego "bandaża".