  • 1. Data: 2012-09-10 10:35:09
    Temat: Sezon grzewczy za pasem
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    U mnie nad ranem 6,5C.
    Wieczorem czuc zapach palonego drewna. Pewnie kominki ludzie przepraszaja.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2012-09-10 10:57:45
    Temat: Re: Sezon grzewczy za pasem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 10:35, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie.
    >
    > U mnie nad ranem 6,5C.
    > Wieczorem czuc zapach palonego drewna. Pewnie kominki ludzie przepraszaja.

    U mnie na zewnątrz też.

    W środku (mimo rozszczelnionych okien): 23C.

    "Grzeje" tylko lodówka. I czasami komputer.

  • 3. Data: 2012-09-10 13:59:35
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:504dab7c$1@news.home.net.pl...

    > U mnie na zewnątrz też.
    >
    > W środku (mimo rozszczelnionych okien): 23C.

    Ja nie rozszczelniam okien, są dzień i noc, cały czas w niektórych
    pomieszczeniach jak sypialnia otwarte.
    Ale drewna kupiłem na wiosnę, nieco ponad 4mp za 6 stów i wino nastawiłem.

    Marek

  • 4. Data: 2012-09-10 14:23:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 13:59, 4CX250 pisze:

    > Ja nie rozszczelniam okien, są dzień i noc, cały czas w niektórych
    > pomieszczeniach jak sypialnia otwarte.

    Nie mogę za bardzo - mała kicia jeszcze nie łapie i usiłuje się przez
    moskitierę przebić ;)

    > Ale drewna kupiłem na wiosnę, nieco ponad 4mp za 6 stów i wino nastawiłem.

    6 stów za 4mp? Grab?

  • 5. Data: 2012-09-10 14:27:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Uszanowanie.
    > U mnie nad ranem 6,5C.
    > Wieczorem czuc zapach palonego drewna. Pewnie kominki ludzie przepraszaja.

    U mnie (K. Szczecina) najniżej 12st.
    W dzień ostatnio znów upały...
    A w domu tak już od początku lata ~22st.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-09-10 15:10:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:504ddbc9$1@news.home.net.pl...

    > Nie mogę za bardzo - mała kicia jeszcze nie łapie i usiłuje się przez
    > moskitierę przebić ;)

    > 6 stów za 4mp? Grab?

    W większości buk i trochę grabu.

    Marek

  • 7. Data: 2012-09-10 15:25:01
    Od: "M@tej" <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 10:35:09 +0200, "Maniek4" <r...@l...pl>
    napisal(a):

    >Wieczorem czuc zapach palonego drewna. Pewnie kominki ludzie przepraszaja.

    U mnie często gęsto smród palonych opon, PETów i co tam jeszcze pomysłowe
    ludki-trutki potrafią wrzucić do pieców :/
    A rano z palnika na kuchence gazowej wydobywały się płomyki w kolorze
    prawie czerwonym ... "kochane" PGNiG ...

    --
    Maciej

  • 8. Data: 2012-09-10 17:14:23
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "M@tej" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > U mnie często gęsto smród palonych opon, PETów i co tam jeszcze pomysłowe
    > ludki-trutki potrafią wrzucić do pieców :/

    U mnie palone opony czuć było rok temu :-)

  • 9. Data: 2012-09-10 17:50:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 10.09.2012 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał/a:

    > W większości buk i trochę grabu.

    Gdzie takie tanie? U nas (Beskidy) to nawet w metrówkach z lasu za tyle nie
    sprzedają...
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2012-09-10 17:52:04
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 10.09.2012 17:50, Samotnik wrote:
> [...]

    U nas sa mistrzowie co 3mp uloza tak, ze na samochodzie jest 6. Wtedy
    cena 1mp jest atrakcyjna.
    W lesie grab/dab kupowalem po 185 za m3.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z