  • 11. Data: 2012-09-10 20:08:57
    Temat: Re: Sezon grzewczy za pasem
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 15:50:32 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Gdzie takie tanie? U nas (Beskidy) to nawet w metrówkach z lasu za tyle nie
    > sprzedają...

    To samo mialem pisac. U mnie w tym roku buczyna u lesniczego, mokra i w
    metrowkach jest chyba po 140 za mp. A o grab w okolicznych lesnictwach
    ciezko.

    Dajcie namiar na sprzedawce, zrobie zapasy :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-09-10 22:36:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 17:52, Marek pisze:

    > U nas sa mistrzowie co 3mp uloza tak, ze na samochodzie jest 6. Wtedy
    > cena 1mp jest atrakcyjna.
    > W lesie grab/dab kupowalem po 185 za m3.

    Dąb w tej samej cenie? Ciekawe... Grab jest dużo lepszy.

  • 13. Data: 2012-09-10 22:36:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.09.2012 15:10, 4CX250 pisze:

    > W większości buk i trochę grabu.

    Od leśniczego z transportem, czy porąbane od mistrzów układania powietrza?

  • 14. Data: 2012-09-10 23:22:39
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    .

    > Gdzie takie tanie? U nas (Beskidy) to nawet w metrówkach z lasu za tyle
    > nie
    > sprzedają...

    Nowy Sącz. W metrówkach i nie oszukiwane w ilości jak tu co niektórzy
    poniżej sugerują.
    Ale na wiosnę kupowane.

    Marek

  • 15. Data: 2012-09-10 23:24:38
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    wiadomości news:504e4f39$1@news.home.net.pl...

    > Grab jest dużo lepszy.

    Zgadza się, wyższa wartość opałowa, miałem zeszłej zimy cięte i połupane po
    185zł/mp, a większość przepłacała za dąb czu buk myśląc że zakup lepszy po
    190-220zł/mp

    Marek

  • 16. Data: 2012-09-10 23:27:36
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    wiadomości news:504e4f61$1@news.home.net.pl...

    > Od leśniczego z transportem, czy porąbane od mistrzów układania powietrza?

    Z transportem i pomagałem rozładować aby układać po swojemu.
    Ale i tak następnym razem wbiję dwa pale wysokie na 1m i jak już przywiezie
    to będziemy zapełniać gdyż tylko wtedy ma się pewność.

    Marek

  • 17. Data: 2012-09-10 23:31:25
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 23:24:38 +0200, 4CX250 napisał(a):

    > Zgadza się, wyższa wartość opałowa, miałem zeszłej zimy cięte i połupane po
    > 185zł/mp, a większość przepłacała za dąb czu buk myśląc że zakup lepszy po
    > 190-220zł/mp

    Buk jest dobry, ale debem sie ciezko pali. Jako dokladka do bardzo
    rozgrzanego paleniska jest OK, ale jako samodzielne paliwo niezbyt mi
    odpowiada.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2012-09-11 08:13:57
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 10.09.2012 22:36, Andrzej Lawa wrote:

    > Dąb w tej samej cenie? Ciekawe... Grab jest dużo lepszy.

    Sprzedawali te drewno jako mix opalowy. Poprostu robili przecinke wzdluz
    drogi, a tam rosly deby i graby.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z