  • 1. Data: 2009-04-10 20:58:50
    Temat: Masa smopoziomująca
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    Witam,

    Jaką masę samopoziomującą zastosować do wyrównania wylewki betonowej
    z ogrzewaniem podłogowym wodnym ?

    pozdrawiam
    leku

  • 2. Data: 2009-04-10 21:16:59
    Temat: Re: Masa smopoziomująca
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2009 22:58:50 +0200, leku napisał(a):

    > Jaką masę samopoziomującą zastosować do wyrównania wylewki betonowej
    > z ogrzewaniem podłogowym wodnym ?

    Wylewki samopoziomujące mają dodatki uelastyczniające, wiec mozesz wybrac
    dowolna ktora bedzie miala odpowiednie parametry co do grubosci. Niektore
    sa cienkowarstwowe, inne grubowarstwowe, nawet do 20-30 mm. Nie wiem ile
    mm/cm musisz wylać :)

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-04-10 22:42:48
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

> [...]
    > sa cienkowarstwowe, inne grubowarstwowe, nawet do 20-30 mm. Nie wiem ile

    Muszę wylać max 10 mm. Powierzchnia ok 10 m kw.
    Nie chcę nadrabiać różnic poziomów klejem.
    Wylewka betonowa niestety "siadła" trochę na styropianie.
    Chodzi mi bardziej o polecenie marki o w miarę korzystnym
    stosunku jakości do ceny :)

    leku

  • 4. Data: 2009-04-10 23:07:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2009 00:42:48 +0200, leku napisał(a):

    > Chodzi mi bardziej o polecenie marki o w miarę korzystnym
    > stosunku jakości do ceny :)

    Nie ma znaczenia co wybierzesz, sklad w gruncie rzeczy pozostaje ten sam, a
    na opakowaniu przeciez Ci nie zależy :)

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-04-11 00:41:55
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "leku" <l...@p...wprost.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Jaką masę samopoziomującą zastosować do wyrównania wylewki betonowej
    > z ogrzewaniem podłogowym wodnym ?

    Mapei tylko
    Nie uzywaj Atlasa, bo się źle rozlewa i pęka.
    Do worka 23kg daj niecałe 6 litrów wody, powiedzmy 5.8L. Musisz pilnować
    ilości wody i tego czy po pierwszym wymieszaniu ekipa odczeka kilka minut i
    ponownie zamiesza przed wylaniem.
    Musisz mieć wałek kolczasty.

  • 6. Data: 2009-04-11 00:44:14
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Muszę wylać max 10 mm. Powierzchnia ok 10 m kw.
    > Nie chcę nadrabiać różnic poziomów klejem.

    I bardzo dobrze. Uzyj Mapei. Nie eksperymentuj z jakimiś o 5zł tańszymi
    Atlasami. Szkoda nerwów.
    Bardzo dobrze, że dajesz wylewkę.

    > Wylewka betonowa niestety "siadła" trochę na styropianie.

    Tak to normalka. Też to miałem

    > Chodzi mi bardziej o polecenie marki o w miarę korzystnym
    > stosunku jakości do ceny :)

    Jeszcze raz Mapei. Bardzo dużo tego użyłem. Ruch pieszy niby po 4 godzinach
    ale radzę zaczekać całą noc

  • 7. Data: 2009-04-11 07:19:51
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

> [...]
    > ilości wody i tego czy po pierwszym wymieszaniu ekipa odczeka kilka minut
    Ekipa to ja :) Na te kilka m kw nie ma sensu kogoś szukać.
    Którą masę na podłogówkę stosowałeś ?

    ULTRAPLAN - 1-10 mm
    ULTRAPLAN ECO - 1-10 mm
    ULTRAPLAN MAXI - 3-30 mm

    leku

  • 8. Data: 2009-04-11 14:19:56
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Którą masę na podłogówkę stosowałeś ?

    Zaraz zejdę do piwnicy, bo tam jest worek do połowy zużyty to ci napiszę :-)

  • 9. Data: 2009-04-11 20:09:38
    Temat: Re: Masa smopoziomuj?ca
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 11-04-2009 o 16:19:56 kiki <s...@s...ss> napisał(a):

    > Zaraz zejdę do piwnicy, bo tam jest worek do połowy zużyty to ci napiszę

    i już nie wrócił ;)

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 10. Data: 2009-04-13 12:39:41
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    lukas wrote:

    > i już nie wrócił ;)
    pewnie szuka paragonu :D Zapomniał, że oddał fachowcom

    p.p.