  • 1. Data: 2013-01-31 10:37:57
    Temat: Może kogoś zainteresuje.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Sorry że tu, ale wiem że niektóre osoby lubią te tematy i tylko dlatego tu
    piszę.
    Będzie na zbyciu parę sztuk wideoserwerów jedno, dwu i czterokanałowych.
    Transmisja obrazu, dzwięku dwukierunkowo, załączanie zdalne przekaźnika,
    wejścia alarmowe, sterowanie kamerami obrotowymi, powiadomienia przez
    internet. Są wersje z ethernet oraz ethernet+WiFi
    Leżaki magazynowe lub urządzenie pokazowe ale bez gwarancji.
    Wstępna cena to 150zł sztuka bez względu na model + koszt wysyłki.
    Jeśli kogos temat interesuje to pisać na b...@t...pl

    Marek

  • 2. Data: 2013-02-01 09:48:57
    Temat: Re: Może kogoś zainteresuje.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 10:37:57 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

> [...]
    > Leżaki magazynowe lub urządzenie pokazowe ale bez gwarancji.
    > Wstępna cena to 150zł sztuka bez względu na model + koszt wysyłki.

    Tzn. to sa rejestratory video czy serwery video ? Mozna tym nagrywac kamery IP?:)
    Chyba nie ?:) Nie zrozumialem. Napisz cos wiecej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-02-01 12:26:34
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    ps.com...
> [...]

    >IP?:)
    > Chyba nie ?:) Nie zrozumialem. Napisz cos wiecej :)

    Te wideoserwery nie rejestrują obrazu. Służą tylko do transmisji obrazazu
    przez sieć.
    Owszem są teraz nowe z gniazdem USB albo SD i są zarówno wideoserwerem i
    małym rejestratorem,
    ale to ne te. W niektórych z tych modeli są gniazda USB i SD ale nie służą
    do rejestracji lecz tylko
    do jednorazowego ręcznego zrzutu obrazu lub klipa. Trochę bez sensu bo po co
    komu zapis
    "z palca" jak to ma działać samodzielnie. No ale taki typ.
    Często jeszcze dochodzi możliwość przesyłania audio i sterowania kamerami
    obrotowymi,
    przekaźnikiem i powiadomień o detekcji ruchu lub stanie alarmowym na jedmym
    z wejść alarmowych.
    Tak więc podłączasz do nich jakąkolwiek kamerę IP z sygnałem Composite i
    obraz leci w sieć.
    Wideoserwery te potrafią też strumieniować RTSP, czyli nadają się np. do
    umieszczenia obrazu
    na jakiejś stronie WWW lub do innych zastosowań.
    Oprócz wideoserwerów jest też kilka kamer IP. Funkcjonalnie są to w zaadzie
    w jednej obudowie
    wideoserwer + kamera analogowa.
    Konkretnie są to modele kamer oraz wideoserwerów firmy Provideo.
    Modele SD-605, SD-606, SD-705. W wersji z WiFi + Ethernet i samym
    ethernetem ale tych z WiFi ubyło już sporo, tzn
    zostało jeszcze kilka jednokanałowych SD-705 a kamery z WiFi to tylko SD-606
    jedna jest.
    No i jest jeszcze kilka czterokanałowych odmian (4xCIF) SD-705-4 i kilka
    jednokanałowych SD-605 ale już bez WiFI bo z WiFi poszły.
    Przy czym te modele bez WiFi mają gniazdo na kartę WiFi miniPCI i zaślepkę w
    obudowie na antenę więc jest szansa że ktoś ma taką kartę Wifi miniPCI ABIT
    i sam ją zainstaluje.
    Tyle na temat tu na grupie. Więcej tylko priv.

    Marek

  • 4. Data: 2013-02-01 14:14:00
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    Tzn. to sa rejestratory video czy serwery video ? Mozna tym nagrywac kamery
    IP?:) Chyba nie ?:) Nie zrozumialem. Napisz cos wiecej :)
    -----

    to ja się podczepie:)
    , mam fajne 4 kamery IP 2.0Mpix na zbyciu
    2way audio jak by kogos interesowało :) nawet jako domofon mogą pracowac,
    kabelek z mifrofony mozna przedlużc w inne miejsce, przez androida obsługa
    z telefonu mozna mowic do kamery, heh zona kazala mi to wywalic z domu bo
    powiedziala ze jak w bigbrotherze sie poczuła :), z poziomu telefon mozna
    odczytywac nagrania z karty sdhc micro do 32GB działa z mozilla ie opera i
    wieloma innymi przeglądarkami, detekcja ruchu itp, wszstyko co potrzebne

    bez ir, wewnętrzne slot na SD zasilane POE
    tu jakosc obrazu z tej kamery http://www.youtube.com/watch?v=nqf7mblWrXU
    chętnie pozbędę się tez swoich 8 sztuk :) analogowych 600linii z ir
    zewnetrznch :)

    ta ip kamera moze strumieniowac obraz na www przez prot rtsp, kompatybilna z
    onvif nie jest to jakas byle kamerka z allegro

    tu specyfikacja
    http://www.hikvision.com/en/Products_show.asp?id=410
    przy słabym świetle przełacza się na B/W aby była lepsza ostrość obrazu

    pozdrowionka

  • 5. Data: 2013-02-01 15:13:47
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości
    > Tzn. to sa rejestratory video czy serwery video ? Mozna tym nagrywac
    > kamery IP?:) Chyba nie ?:) Nie zrozumialem. Napisz cos wiecej :)

    Pisałem "Będzie na zbyciu parę sztuk wideoserwerów"
    To są wideoserwery ale okazało się że jest też kilka kamer IP SD.

    > onvif nie jest to jakas byle kamerka z allegro
    Te o których ja piszę też jeszcze nie kompatybilne z onvif. Sprawdzałem i
    hybryda NVR nie chce z nimi się łączyć w onvif, ale Provideo robi już nowsze
    modele które mają onvif, oczywiście droższe sporo.

    marek

  • 6. Data: 2013-02-01 20:01:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    > to ja się podczepie:)
    > , mam fajne 4 kamery IP 2.0Mpix na zbyciu

    A jaka cena jeżeli to nie tajemnica?

  • 7. Data: 2013-02-04 08:19:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Już nie aktualne. Poszło wszystko dzisiaj rano.
    Może jeszcze coś będzie za kilka tygodni.

    Marek

  • 8. Data: 2013-02-04 11:07:36
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > A jaka cena jeżeli to nie tajemnica?