  • 1. Data: 2013-01-30 09:56:32
    Temat: Re: ustawa smieciowa - kontrole!
    Od: <news>

    Użytkownik "AT" napisał:
    > Socjalizm wraca.
    > mozna sie spodziewac podobnej sytuacji jak w Mediolanie,
    > wszedzie gdzie pchaja sie darmozjady robi sie problem.

    Socjalizm nie wraca, bo nigdy nigdzie nie odszedł, teraz mamy jedynie
    nasilenie socjalizmu:(
    Już dawne UBeli i ZOMOwce ze straży wiejskiej sprawdzają czym w piecu
    palisz, niedługo będą robić naloty nocą, czy o 6-stej rano pod pozorem
    sprawdzenia czy przypadkiem nie używasz nielegalnych żarówek 100W zamiast
    legalnych świetlówek:(

  • 2. Data: 2013-01-30 10:51:44
    Temat: ustawa śmieciowa - kontrole!
    Od: Adam <a...@g...com>

    Hej!

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/monitoring-
    i-donosy-tak-gminy-sprawdza-nasze-smieci,303232.html

    No niestety dla mnie to sa fatalne wiesci. Zawiodlem sie :)

    Skoro beda takie kontrole i porownania kto ile zuzywa wody i porownywanie tego do
    ILOSCI wyrzucanych smieci, to niestety patologia pozostanie. Zglosza jedna osobe, a z
    reszta beda MUSIELI cos zrobic. Spalic lub wyrzucic do lasu.

    Cala idea tej ustawy wlasnie wyparowala :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-01-30 10:59:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > wyrzucic do lasu.
    >
    > Cala idea tej ustawy wlasnie wyparowala :)

    Ty naprawde, choc przez chwile w to wierzyles, ze chodzi o czyste lasy?
    Nie wiesz ze budzety gmin sie nie zapinaja a zwlaszcza po ostatnich
    nagonkach na gminne fotoradary i straz?
    Wiesz ze zapowiedziano wzrost oplat parkingowych o 30% i wprowadzenie ich
    obowiazywania takze w weekendy?

    Adam. Zejdz na ziemie. Tu Polska ryzym rzadzona.

  • 4. Data: 2013-01-30 11:05:56
    Temat: Re: ustawa śmieciowa - kontrole!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 01:51:44 -0800 osobnik zwany Adam napisał:

> [...]
    > Spalic lub wyrzucic do lasu.
    >
    > Cala idea tej ustawy wlasnie wyparowala :) pozdr.

    gminy mają wiele mozliwości ustalenia opłat. Od osoby to tylko jedna z
    możliwości.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-01-30 11:07:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/monitoring-
    i-donosy-tak-gminy-sprawdza-nasze-smieci,303232.html
    > No niestety dla mnie to sa fatalne wiesci. Zawiodlem sie :)

    Pierwsze zdanie:
    "Od 1 lipca opłaty za wywóz śmieci będą kluczową pozycją w budżetach gmin".

    Dalej nie ma co czytać. Dla mojej gminy opłaty to będzie jakieś 0,64%
    budżetu. Jeśli dla dziennikarzyny to oznacza, że coś jest _kluczowe_ to
    szkoda czasu na czytanie reszty :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-01-30 11:10:21
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    mozna sie spodziewac podobnej sytuacji jak w Mediolanie,
    wszedzie gdzie pchaja sie darmozjady robi sie problem.

    pozdr
    AT.

  • 7. Data: 2013-01-30 11:10:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 10:51:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    reszta beda MUSIELI cos zrobic. Spalic lub wyrzucic do lasu.

    ^ czytam to drugi raz i napisalem to tak jakby jedna osoba miala pozostac przy zyciu,
    a reszta spalona albo wywieziona do lasu ;) Oczywiscie chodzilo o smieci :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2013-01-30 11:14:41
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Ty naprawde, choc przez chwile w to wierzyles, ze chodzi o czyste lasy?

    Haha. Właśnie miałem zamiar Adamowi odpisać tymi samymi słowy ;-)

    Pozdr.

  • 9. Data: 2013-01-30 11:20:09
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Haha. Właśnie miałem zamiar Adamowi odpisać tymi samymi słowy ;-)
    >
    > Pozdr.

    A ja zas zaczekam na Ergie'go i jego opinie.

    pozdrawiam
    Adams

  • 10. Data: 2013-01-30 11:38:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    ps.com...
    W dniu środa, 30 stycznia 2013 10:51:44 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    >czytam to drugi raz i napisalem to tak jakby jedna osoba miala pozostac
    >przy zyciu, a reszta spalona albo wywieziona do lasu ;)

    Jest to też jakieś rozwiązanie problemu :)

    Marek