  • 1. Data: 2013-01-28 23:01:14
    Temat: jak klej do deski parkietowej debowej
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    witam

    zastanawiam sie jaki klej wybrac do układania deski parkietowej debowej o dlugosci 30
    cm-120 cm, 1,5 grubości. Wczesniej układałem IPE i uzywalem UZIN 92 -poliuretanowy. A
    teraz nie wiem czy wziac ten czy kupic Uzin 73, jest zdecydowanie tanszy ale nie wiem
    czy warto oszczedzac. Posadzka równa cementowa, leżakowała 6 miesiecy od wylania do
    dziś

    prosze o porade

    rt

    decore-meble.pl