  • 1. Data: 2009-01-06 08:44:55
    Temat: Mróz
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    Hejka. Za oknem -15 oC i jak tu dojechać na działeczkę skoro akumulator
    nie chce kręcić? :-(
    Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

  • 2. Data: 2009-01-06 09:06:54
    Temat: Re: Mróz
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 09:44:55 +0100, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Za oknem -15 oC i jak tu dojechać na działeczkę skoro akumulator
    > nie chce kręcić? :-(
    > Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

    U nas w nocy było -22...

  • 3. Data: 2009-01-06 09:16:08
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 6 Sty, 09:44, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
    >     Hejka. Za oknem -15 oC i jak tu dojechać na działeczkę skoro akumulator
    > nie chce kręcić? :-(
    >                     Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

    Rano -23°C. Akumulator było wziąć do domu na noc i ewentualnie
    podłączyć do ładowarki... Trza mieć miernik, aby nie być
    zaskoczonym.... przez zimę.

  • 4. Data: 2009-01-06 12:09:31
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:b3upwdmq9dtg.4lwhodei8acy.dlg@40tude.net Ikselka
    <i...@g...pl> napisał(a):

    > U nas w nocy było -22...

    Hejka. Na działeczkach cicho i biało. Śnieg chrzęści pod butami.
    Słoneczko świeci rozproszonym, baśniowym światłem. Bezwietrznie. Niebo
    błękitne, bez jednej chmurki. Na horyzoncie delikatna mgła rozmazuje kontury
    drzew i wiejskich zagród. Powietrze rześkie.
    Jastrząb czatuje na czubku drzewa a kruki i gawrony spacerują po polu
    szukajac czegoś do zjedzenia. Prawdziwa zima. :-)
    Pozdrawiam wizytowo Ja...cki

  • 5. Data: 2009-01-06 14:52:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 13:09:31 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
    > Jastrząb czatuje na czubku drzewa a kruki i gawrony spacerują po polu
    > szukajac czegoś do zjedzenia. Prawdziwa zima. :-)

    Bo zima u nas być musi. I jeśli komu sie wydawało, że z powodu dwóch
    ostatnich łagodnych zim już można sadzić u nas banany, to się grubo omylił
    :-D
    Kocham zimę!

  • 6. Data: 2009-01-06 14:53:02
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2009 01:16:08 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

    > Rano -23°C. Akumulator było wziąć do domu na noc i ewentualnie
    > podłączyć do ładowarki... Trza mieć miernik, aby nie być
    > zaskoczonym.... przez zimę.

    Mnie wystarczy kalendarz :-)

  • 7. Data: 2009-01-06 14:59:48
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Bo zima u nas być musi. I jeśli komu sie wydawało, że z powodu dwóch
    > ostatnich łagodnych zim już można sadzić u nas banany, to się grubo omylił
    > :-D
    > Kocham zimę!

    Powaliłaś mnie jednym słowem,jestem znokautowany.Zasadziłem sobie jesienią
    banana!
    Też kocham zimę u Eskimosów.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 8. Data: 2009-01-06 15:38:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 15:59:48 +0100, mirzan napisał(a):

    > Powaliłaś mnie jednym słowem,jestem znokautowany.Zasadziłem sobie jesienią
    > banana!

    Sama się powaliłam - nie wiedziałam, że jestem jasnowidzką ;-PPP

    > Też kocham zimę u Eskimosów.

    E tam, ja kocham naszą, polską :-)

    > Pozdrawiam.Mirzan

    Też pozdrawiam - zimowo :-)

    XL wiosenna ;-PPP

  • 9. Data: 2009-01-06 15:52:29
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dirko" napisał:
    > Hejka. Za oknem -15 oC i jak tu dojechać na działeczkę skoro akumulator
    > nie chce kręcić? :-(

    Witam wszystkich grupowiczów po dluższej przerwie!
    W moim mieście i w moim ogrodzie dzisiaj w nocy była taka sama
    temperatura -24 st.C
    Akumulator kręci, liście zgrabione, z chwastami nie mam problemów;-P
    Przygotowałem zdjęcia z ostatniego weekendu na działce.
    Śniegu spadło 21cm, ledwie wyjechałem, a wjeżdżałem na działkę bez śniegu.
    Miłego oglądania:
    http://mojekaszuby.republika.pl/

    --
    Jerzy Wierzchnicki
    http://ogrodniczek.republika.pl/

  • 10. Data: 2009-01-06 16:23:37
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 6 Sty, 16:52, "Jerzy Wierzchnicki"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Przygotowałem zdjęcia z ostatniego weekendu na działce.
    > Śniegu spadło 21cm, ledwie wyjechałem, a wjeżdżałem na działkę bez śniegu.

    Ślicznie masz ,plac zabaw "dla kotów" i tyle różnych ptaków