  • 1. Data: 2009-01-05 14:54:24
    Temat: piękny ogród
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    polecam ,zobaczcie tę stronę bo właśnie odkryłam nawy piękny ogród .Ja
    jestem zachwycona,podziwiam http://www.roslin-menazeria.net/ogrom
    pracy .

  • 2. Data: 2009-01-06 21:03:07
    Temat: Re: piękny ogród
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik Wanda Ch. napisał:

    >http://www.roslin-menazeria.net/

    Na wrzosowisku oczy mi wypadły.
    Mam trochę traw ale tylko po 2 wrzosy i wrzośce :-(

    Pozdrawiam, Barbara

  • 3. Data: 2009-01-06 22:33:02
    Od: medea <e...@p...fm>

    Barbara Miącz pisze:
> [...]

    Coś wspaniałego taki ogród! Jak długo się pracuje nad takim efektem?

    Ewa

  • 4. Data: 2009-01-06 23:00:15
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    >>> http://www.roslin-menazeria.net/

    Ja nie chcę wyjść na bootza, ale ta obramówka z betonowych kołków, to pasuje
    jak moja gęba do Mercedesa S klasse ;-( ( raz taksą jechałem)

    zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2009-01-06 23:32:41
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    > Coś wspaniałego taki ogród! Jak długo się pracuje nad takim efektem?
    >
    > Ewa

    Ja również podziwiałam ten piękny ogród,tylko pogratulować właścicielce.Jaki
    ogrom pracy musi być włożony,aby tak bajecznie to wszystko wyglądało.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 6. Data: 2009-01-07 04:12:10
    Od: Magdalena Bassett <i...@b...com>

    Grażyna.Ł wrote:
> [...]
    > ogrom pracy musi być włożony,aby tak bajecznie to wszystko wyglądało.

    Chcialabym zobaczyc ten ogrod z (niskiego) lotu ptaka albo z dachu domu.

    MB

  • 7. Data: 2009-01-07 11:49:38
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik medea napisał:

    > Coś wspaniałego taki ogród! Jak długo się pracuje nad takim efektem?

    Większość roślin pokazuje swoją urodę po 3 latach, chociaż przeważnie
    nie są to jeszcze "wymiary docelowe ". Sadząc rośliny należy
    wiedzieć, ile miejsca będą w przyszłości potrzebowały i mieć na
    uwadze,że starsze rośliny nie lubią przesadzania / właściciele też -
    ciężko/.
    Na efekt pracuje czas / ten ogród ma 10 lat/ i właściciel,
    który potrafi dobrać rośliny, posadzić we właściwym miejscu znając ich
    wymagania, zadbać o nie .....

    Pozdrawiam , Barbara

  • 8. Data: 2009-01-07 12:01:59
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik johnny napisał:

    > Ja nie chcę wyjść na bootza, ale ta obramówka z betonowych kołków, to pasuje
    > jak moja gęba do Mercedesa S klasse ;-( ( raz taksą jechałem)

    Każdy widzi co chce. Ja prawdopodobnie widziałabym kolor i linię
    nadwozia i wzór ręcznie robionego swetra, gdybyś w taki był ubrany.
    A jakbyś tak jeszcze trzymał bukiet chociażby polnych kwiatów ... :-)
    Ja w tym ogrodzie widziałam rośliny .

    Pozdrawiam, Barbara

  • 9. Data: 2009-01-07 14:13:57
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    On 7 Sty, 13:01, Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> wrote:

> [...]
    > nadwozia i wzór ręcznie robionego swetra, gdybyś w taki był ubrany.
    > A jakbyś tak jeszcze trzymał bukiet chociażby polnych kwiatów ... :-)

    super odpowiedz ,BRAWO !!!!!! samo sedno ja też tak mam